Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

VRIJKAARTEN!!Wieleravond met Michel Wuyts

casran
Forum-lid HC

casran 16 nov 2005 23:04

Quoten: Origineel geplaatst door SolidSnake69 op 16 November 2005

Dikke lozers allemaal, zeg nu es één ding wat hier mis aan is, C A S R A N, uit jouw reply's op andere topics van het wielercongres heb ik alleen nog maar negatieve dingen gehoord. Hoe kan je dit trouwens weten als je niet es zo'n meeting bijgewoond heb.
Tjah spam.... Ze willen er nu natuurlijk zoveel mogelijk reclame voor maken, maar dat kan toch geen kwaad?? Maar goed dat er nog initiativen zijn zoals dit wielercongres. Volgens mij zeer intressant en leerrijk.
Ik zal er zeker zijn
grten

Dude, voor 20€ (akkoord 15€ voorverkoop) inschrijvingsgeld gaan luisteren naar ingetrapte deuren? Michel Wuyts is nu niet echt een garantie dat je veel zal bijleren over de voorgestelde onderwerpen; publiekslokker is ie wel ja.Ik heb enige tijd meegeholpen aan de organisatie van eenzelfde info-avond in de regio Eeklo (kon er jammer genoeg uiteindelijk zélf niet zijn): bijdrage in de kosten bedroeg 2,5€ (want zoiets moet niet opbrengen). Op dit forum heb ik het 1 of 2 keer laten vallen, maar wou er geen reclame voor maken; enkel ter informatie als ik dacht er iemand mee te kunnen helpen. Ik meen dat 1 iemand van dit forum geweest is, Hannes.En het is nu niet dat alleen m'n eigen zaken goed zijn, maar het commerciële van deze organisatie ligt er iets té dik op.
Hopelijk steek je er iets op. Veel plezier!

www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

solidsnake69
Forum-lid

solidsnake69 16 nov 2005 23:19

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 16 November 2005

Quoten: Origineel geplaatst door SolidSnake69 op 16 November 2005

Dikke lozers allemaal, zeg nu es één ding wat hier mis aan is, C A S R A N, uit jouw reply's op andere topics van het wielercongres heb ik alleen nog maar negatieve dingen gehoord. Hoe kan je dit trouwens weten als je niet es zo'n meeting bijgewoond heb.
Tjah spam.... Ze willen er nu natuurlijk zoveel mogelijk reclame voor maken, maar dat kan toch geen kwaad?? Maar goed dat er nog initiativen zijn zoals dit wielercongres. Volgens mij zeer intressant en leerrijk.
Ik zal er zeker zijn
grten

Dude, voor 20€ (akkoord 15€ voorverkoop) inschrijvingsgeld gaan luisteren naar ingetrapte deuren? Michel Wuyts is nu niet echt een garantie dat je veel zal bijleren over de voorgestelde onderwerpen; publiekslokker is ie wel ja.Ik heb enige tijd meegeholpen aan de organisatie van eenzelfde info-avond in de regio Eeklo (kon er jammer genoeg uiteindelijk zélf niet zijn): bijdrage in de kosten bedroeg 2,5€ (want zoiets moet niet opbrengen). Op dit forum heb ik het 1 of 2 keer laten vallen, maar wou er geen reclame voor maken; enkel ter informatie als ik dacht er iemand mee te kunnen helpen. Ik meen dat 1 iemand van dit forum geweest is, Hannes.En het is nu niet dat alleen m'n eigen zaken goed zijn, maar het commerciële van deze organisatie ligt er iets té dik op.
Hopelijk steek je er iets op. Veel plezier!

Het is toch meer dan normaal dat ze publiek willen aantrekken en dit kan ook alleen maarr door commerciele acties, anders zou niemand het weten :s. Michel Wuyts is inderdaad mischien niet meer dan iemand die mensen moet lokken, maar trouwens het is niet alleen Wuyts die een bespreking gaat geven, verre van. Zo is er bijvoorbeeld ook de verklaring van een plotse dood van renners door Cardioloog J. Van Lierde, en dit is trouwens nog maar een stuk van het ruime aanbod. Het is gewoon leerrijk en probeert ook een zo ruimmogelijke doelgroep aan te spreken (dit door oa Wuyts te gebruiken). Tickets zijn mss duur, maar je krijgt er zeker iets voor in de plaats en zonder geld zou er niets zijn.

bike_add1ct
Forum-lid

bike_add1ct 16 nov 2005 23:32

Tja, 't is domweg reclame en dat is gewoon "not done" op een forum, maar bovenstaande reacties vind ik dan weer wat hysterisch.

Dus even een paar positieve noten:

Heb vorig jaar op een zelfde manier vrijkaarten van Jan vB gekregen en ben er met een paar maten naar toe gegaan. Het congres was aardig vermakelijk, met wat (quasi) wetenschappelijke items en een cabaret. Qua inhoud ging het o.a. over reanimatie, nut van voedselsupplementen (vrnl eiwitten), krachttraining en zo'n vibratietrainer.
Verder was er ook een stand van Eddy Merckx waar een paar mooie fietsjes werden geshowed dus ook CASRAN had zich er wel kunnen vermaken!

cor01
Forum-lid

cor01 17 nov 2005 00:20

Kom op zeg...! Dhr. van B. wordt nu wel heel erg "Boring"...! Hij heeft alweer een tweede topic geopend.
Dit is gewoon een verkapte manier van reclame maken en meer niet. Hij neemt niet eens de moeite om zich in dit forum te verdiepen. Begint gewoon een nieuw topic op het eerste de beste onderwerp. "Never mind" dat  hier eigenlijk andere onderwerpen voorbedoeld zijn zoals.....bijv.  "oproepen" of "evenementen" . Het is gewoon "forumvervuiling". Ik hoop dat er hier zoiets als "forumbeheerders" zijn die kunnen ingrijpen  want dit wordt in mijn ogen wel tijd.
Prima als mensen een wielercongres of iets deregelijks willen organiseren maar maak er dan op een gewonen manier reclame voor en ga niet allerlei forums lastig vallen met flauwe spam berichten. En dan ook nog je verontschuldigingen aanbieden alsof hij zich per ongeluk vergist heeft.
"Afstappen is geen optie"

Plaats reactie