Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

telkens nieuwe weggetjes uitproberen?

stefanvd
Forum-lid
Berichten: 110
Lid geworden op: 22 okt 2005 17:50

stefanvd 10 nov 2005 23:15

Quoten: Origineel geplaatst door Trek OCLV op 10 November 2005

ik rijd heel vaak dezelfde rondjes. omdat ik nu junior word wil ik toch eens wat andere rondjes erbij om te trainen want anders word het te eenzijdig

Ik zit met hetzelfde probleem. Maar dit deel van de voorbereiding is ideaal om nieuwe rondjes te ontdekken. Het zijn duurtrainingen (je kan ver van huis gaan) en het is niet intensief (het maakt niet uit als je af en toe de weg moet zoeken oid, het gaat toch om de km's).

ka-em
Forum-lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 okt 2005 22:00

ka-em 10 nov 2005 23:24

Mijn route wordt bepaald door de wind . Ik begin altijd tegen de wind in.Dat is dus in meer dan de helft van de gevallen in zuidwestelijke richting.Verder kies ik zoveel mogelijk nieuwe routes. Het vakantiegevoel wat ik heb als ik fiets wordt daardoor verdubbeld.Dat het wel ten koste gaat van mijn tempo (je moet af en toe toch even zoeken) neem ik op de koop toe. Het gaat om de lol!

toor
Forum-lid
Berichten: 134
Lid geworden op: 14 jan 2005 13:18

toor 11 nov 2005 13:22

Quoten: Origineel geplaatst door Trek OCLV op 10 November 2005

ik rijd heel vaak dezelfde rondjes. omdat ik nu junior word wil ik toch eens wat andere rondjes erbij om te trainen want anders word het te eenzijdig

jij wordt Junior? De meeste van ons worden alleen maar ouder
wiel·ren·ner (de ~ (m.))<br>
1 hardrijder op de fiets => pedaalridder, pedaleur, renner

stefanvd
Forum-lid
Berichten: 110
Lid geworden op: 22 okt 2005 17:50

stefanvd 11 nov 2005 15:07

Quoten: Origineel geplaatst door Toor op 11 November 2005


Quoten: Origineel geplaatst door Trek OCLV op 10 November 2005

ik rijd heel vaak dezelfde rondjes. omdat ik nu junior word wil ik toch eens wat andere rondjes erbij om te trainen want anders word het te eenzijdig

jij wordt Junior? De meeste van ons worden alleen maar ouder

Ik wordt ook junior

bigm
Forum-lid
Berichten: 2707
Lid geworden op: 28 okt 2005 00:17

bigm 12 nov 2005 04:27

Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 10 November 2005


Quoten: Origineel geplaatst door Cor01 op 10 November 2005


Ben afgelopen zomer noodgedwongen (mijn vrouw was herstellende van een operatie) begonnen met een kleine vaste roete. Dit is een route tussen Den Bosch en Veghel die rondom de Zuidwillemsvaart loopt. Deze heb ik nu wat uitgebreid maar hij bevalt perfekt. Lekker door fietsen en regelmatig een viaduct opknallen. Lijkt misschien saai maar ik ga nu ook al meer dan 4 jaar naar dezelfde sportschool waar ik steeds met dezelfde apparaten sta te stoeien.
Over sportschool gesproken.......het wordt tijd dat ik ga.....!




Ik ben net terug van spinning.

dat is een saai rondje

_pfw_
Forum-lid
Berichten: 1164
Lid geworden op: 01 aug 2004 16:18

_pfw_ 12 nov 2005 11:59

Quoten: Origineel geplaatst door BigM op 12 November 2005


Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 10 November 2005


Quoten: Origineel geplaatst door Cor01 op 10 November 2005


Ben afgelopen zomer noodgedwongen (mijn vrouw was herstellende van een operatie) begonnen met een kleine vaste roete. Dit is een route tussen Den Bosch en Veghel die rondom de Zuidwillemsvaart loopt. Deze heb ik nu wat uitgebreid maar hij bevalt perfekt. Lekker door fietsen en regelmatig een viaduct opknallen. Lijkt misschien saai maar ik ga nu ook al meer dan 4 jaar naar dezelfde sportschool waar ik steeds met dezelfde apparaten sta te stoeien.
Over sportschool gesproken.......het wordt tijd dat ik ga.....!




Ik ben net terug van spinning.

dat is een saai rondje

Ach, soms mooi uitzichten

trekoclv
Forum-lid
Berichten: 632
Lid geworden op: 27 dec 2004 12:58

trekoclv 13 nov 2005 18:48

gisteren in de Eifel (D) gaan mtb met ons team. Was echt super mooi om daar eens heen te gaan. mooi klimmetjes en vooral de afdalingen waren gaaf. daar hebben we inderdaad een paar weggetjes geprobeerd waar nooit iemand was geweest (ongeveer een half uur gelopen door de begroeide bossen om vervolgens op dezelfde weg uit te komen). maar is zeker de moeite waard om eens heen te gaan. dan stelt het mtb-rondje in de buurt niet veel meer voor. wij gaan nog een keer naar de ardennen waar de routes beter uitgepijld staan
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie