Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

Rol moderator.

roro27
Forum-lid

roro27 23 dec 2010 16:14

Zo wanneer gaat die zon weer schijnen zodat een ieder hier weer kan gaan buiten spelen met zijn/haar speeltje!Wordt tijd dat ieder zijn humeur op de fiets er uit kan fietsen.

Ik ben het ook wel eens niet eens met wat een ieder (moderator/lid) hier neerpleurt, maar om dan voor een ieder een topic te openen en die af te zeiken. Dan maar gewoon even ademen en verder lezen (of mee afzeiken).
Een dag niet gefietst is als een dag niet gelachen.
Maar ik kan het niet bij het juiste eind hebben.
Blog Cyclingro

dave73nl
Forum-lid

dave73nl 23 dec 2010 16:31

Hummm nou de zon schijnt voldoende... Het is die f*cking sneeuw die mij van mijn 1000ste kilometer afhoud hahaha
Na jaren van afwezigheid weer sporadisch op \'s heerenswegen te spotten... Onhandig en langzaam? 99% kans dat ik het ben!

"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe

race-niek
Forum-lid

race-niek 23 dec 2010 16:35

tja de winter maakt iedereen gek he:P

maar je post niks meer, maar je bent nog wel online?
je wacht zeker tot een van de mods wat post zeker
Racefiets: Concorde R-blade full carbon 2009

dave73nl
Forum-lid

dave73nl 23 dec 2010 16:49

Uit betrouwbare bron kan ik melden dat de TS wel blijft lezen in het veel te mooie forum ;)
Na jaren van afwezigheid weer sporadisch op \'s heerenswegen te spotten... Onhandig en langzaam? 99% kans dat ik het ben!

"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe

race-niek
Forum-lid

race-niek 23 dec 2010 16:58

[quote="Dave73nl"]Uit betrouwbare bron kan ik melden dat de TS wel blijft lezen in het veel te mooie forum ;)[/quote]

dat heb ik ook vernomen ja :P
Racefiets: Concorde R-blade full carbon 2009

kaj1500
Forum-lid

kaj1500 23 dec 2010 17:09

De kritiek betreft altijd dezelfde twee mods, daar zouden ze omwille van het forum best eens stil bij mogen staan.
Jens Voigt has four heart rate training zones: anger, rage, fury and breakaway.

eelcoz

eelcoz 23 dec 2010 17:11

[quote="kaj1500"]De kritiek betreft altijd dezelfde twee mods, daar zouden ze omwille van het forum best eens stil bij mogen staan.
[/quote]

Nu is het wel zo dat deze twee mods ook verreweg het meest actief zijn van alle moderators.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 23 dec 2010 17:29

En dat zowel Daniël als ik een eigen mening hebben en gewoon zeggen waar 't op staat. Hele punt is dat er een aantal mensen schijnbaar niet willen begrijpen dat de moderators hier niet alleen zijn om politie agentje te spelen, maar dat ze ook gewoon mee willen discussieren. Volgens mij is het toch over duidelijk wanneer wij voor moderator spelen en wanneer we gewoon onze mening geven als zijnde forumlid.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

bigm
Forum-lid

bigm 23 dec 2010 17:32

moderators zijn net mensen

pinarello
Forum-lid

pinarello 23 dec 2010 17:38

[quote="Amclassic-fan"]En dat zowel Daniël als ik een eigen mening hebben en gewoon zeggen waar 't op staat. Hele punt is dat er een aantal mensen schijnbaar niet willen begrijpen dat de moderators hier niet alleen zijn om politie agentje te spelen, maar dat ze ook gewoon mee willen discussieren. Volgens mij is het toch over duidelijk wanneer wij voor moderator spelen en wanneer we gewoon onze mening geven als zijnde forumlid. [/quote]

Dat lijkt me niet zo'n punt. Misschien denken sommigen dat jullie een voorbeeldfunctie hebben.

danny1407
Forum-lid

danny1407 23 dec 2010 17:43

Ik kan me voorstellen dat sommige mensen het niet zo zwart-wit zien.
Wanneer moderator, wanneer niet.
De omschrijving van verschillende petten is al een paar keer voorbij gekomen.
De ene keer draagt men de pet moderator, de andere keer de pet forumlid.
Althans...zo duidelijk is het voor de "petdrager".

Voor veel anderen is het geen petje op, petje af.....maar draag je die 2 petten tegelijk.

Ergens kom je dan dus in een grijs gebied en als je daar gevoelig voor bent, geeft dat frictie, onduidelijkheid en misschien zelfs onbegrip.

Voor mij zijn jullie in de eerste plaats forumleden, daarnaast ben je bevoegd om "hier en daar wat bij te sturen".
Niet andersom.

edit: andersom krijg je inderdaad wat pinarello zegt.

FacebookS3RSSite

kstoer
Forum-lid

kstoer 23 dec 2010 18:01

Ik ben zelf als onderdeel van mijn baan Moderator van het officiële Forum van een grote Nederlandse telecomprovider. Ik vind zeker dat een Moderator zijn eigen mening mag hebben en kan me ook heel goed voorstellen dat je je graag in discussies wilt mengen. Geen probleem volgens mij, máár 1 hele grote maar: Doe dit onder een andere account. De verwarring blijft bestaan als er onder je nick staat dat je Mod bent. Dit wordt door veel mensen toch anders bekeken dan de reactie van een "gewoon" forum member. Ik heb zelf ook 2 accounts, 1 voor mijn werkzaamheden als mod, en 1 voor als ik zelf in een discussie wil delen, of antwoord wil geven etc. Dit alles even los van de inhoudelijke kant van de discussie.

Plaats reactie