CASRAN = Lucky basterd
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door zombie op 18 Oktober 2005
Quoten: Origineel geplaatst door TS-Biker op 18 Oktober 2005
Yep, 't is Casran
stillaan heb ik zo een vermoeden dat hij geen geluk heeft in de liefde want de laatste tijd wint hij erop los :- tickets carbonsports day- 0G cranks tester- Lightweight set
of hij heeft een l*l tot op de grond
TS, kan je hem niet wijsmaken dat je NOOIT OGcrancks mag gebruiken in combinatie met LW wielen ivm het niet compatibel zijn van achterste carviteringslagers (= uitgevonden woord...hij is niet technisch) en dat hij die LW beter kan verloten op het forum !...'t is het proberen waard
Tja, dat zal ie zelf toch ook wel weten. Het mag toch algemeen bekend verondersteld worden dat de achterste carviteringslagers van 0G en LW niet compatible zijn.
Quoten: Origineel geplaatst door TS-Biker op 18 Oktober 2005
Yep, 't is Casran
stillaan heb ik zo een vermoeden dat hij geen geluk heeft in de liefde want de laatste tijd wint hij erop los :- tickets carbonsports day- 0G cranks tester- Lightweight set
of hij heeft een l*l tot op de grond
TS, kan je hem niet wijsmaken dat je NOOIT OGcrancks mag gebruiken in combinatie met LW wielen ivm het niet compatibel zijn van achterste carviteringslagers (= uitgevonden woord...hij is niet technisch) en dat hij die LW beter kan verloten op het forum !...'t is het proberen waard
Tja, dat zal ie zelf toch ook wel weten. Het mag toch algemeen bekend verondersteld worden dat de achterste carviteringslagers van 0G en LW niet compatible zijn.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 18 Oktober 2005
je had het ook gewoon hier kunnen lezen, ik had het om half 8 al gelezen. Ik 1e in msn op gezocht of je casran z'n naam echt zo schreef.
Hmm, heb ik dan vast overheen gelezen... ik welke topic had je dat gemeld?
je had het ook gewoon hier kunnen lezen, ik had het om half 8 al gelezen. Ik 1e in msn op gezocht of je casran z'n naam echt zo schreef.
Hmm, heb ik dan vast overheen gelezen... ik welke topic had je dat gemeld?
-
- Forum-lid
Casran, van harte met het winnen van die zeer mooie prijs!! Ik ben jaloers op je!!
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt
En ik had nog zo'n mooie brief gemaakt. Vol verwachting En toen opeens op een rustige maandagavond met een warm bakkie thee in de aanslag vertelde AM classic via msn mij het slechtste nieuws dat je kunt bedenken. We hebben niet gewonnen....
Van harte Pieter!!!
Zeg kun je mij de winnende brief niet eens sturen. Dan weet ik wat ik de volgende keer er allemaal in moet zetten. Als die nog ooit komt tenminste.....
Van harte Pieter!!!
Zeg kun je mij de winnende brief niet eens sturen. Dan weet ik wat ik de volgende keer er allemaal in moet zetten. Als die nog ooit komt tenminste.....
Net online, de Telenet-man heeft me net internet op m'n studentenkot geïnstalleerd... bleek die man een koersfanaat te zijn die Van Petegem, Baguet en Van Impe goed kende en ie zei "voor coureurs doe ik steeds iets meer" dus heeft hij gratis allerlei verlengkabels voor tv en internet gelegd. Conclusie: ik ben echt damn lucky de laatste tijd!
Ongelooflijk dus. Sinds zondag niet meer online geweest en ik kreeg een sms van TS-Biker om me te feliciteren met het winnen van LW's.. wtf? Heb 'm direct opgebeld om te vragen wat dit te betekenen had, en ja... blijk ik dus uitgekozen te zijn op Lightweight te krijgen!!!!! Als er 1 hot fietscomponent was dat ik wel 'ns zou willen, dan was het dit wel. En ik die dacht dat die LW's gegeven gingen worden aan een "young and talented rider"... ikke? Damn!!
De laatste maanden zit het me dus vet goed mee. Er zijn wel momenten geweest dat ik minder geluk had in 't leven.
Alvast bedankt allemaal voor de felicitaties. Natuurlijk post ik foto's...
kWeet eigenlijk nog niet welke versie ik vraag. Ik kreeg een mail van CarbonSports en moet opgeven op ik Campa/Shimano wil (wordt Campa) en 12/16/20-spaaks (resp. 1120/1130/1145gr volgens LW). Over dat laatste twijfel ik, maar ik denk dat ik voor 20 ga.
Ongelooflijk dus. Sinds zondag niet meer online geweest en ik kreeg een sms van TS-Biker om me te feliciteren met het winnen van LW's.. wtf? Heb 'm direct opgebeld om te vragen wat dit te betekenen had, en ja... blijk ik dus uitgekozen te zijn op Lightweight te krijgen!!!!! Als er 1 hot fietscomponent was dat ik wel 'ns zou willen, dan was het dit wel. En ik die dacht dat die LW's gegeven gingen worden aan een "young and talented rider"... ikke? Damn!!
De laatste maanden zit het me dus vet goed mee. Er zijn wel momenten geweest dat ik minder geluk had in 't leven.
Alvast bedankt allemaal voor de felicitaties. Natuurlijk post ik foto's...
kWeet eigenlijk nog niet welke versie ik vraag. Ik kreeg een mail van CarbonSports en moet opgeven op ik Campa/Shimano wil (wordt Campa) en 12/16/20-spaaks (resp. 1120/1130/1145gr volgens LW). Over dat laatste twijfel ik, maar ik denk dat ik voor 20 ga.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -