Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Zero Gravity cranks!

bike_add1ct
Forum-lid

bike_add1ct 29 sep 2005 15:28

Quote: Origineel geplaatst door C a s r a n op 29 September 2005
Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 29 September 2005Laat maar horen, ik heb ze zo liggen en voor veel posters regelen we wel iets met de prijs.
Mooi zo... bedoel je met dat laatste 1 euro minprijs per post? Zou ik niet doen of er wordt massaal gespamd.

Ah, interessant, ik heb zowel de meeste posts en ben de eerste aanmelder die actief is (op enkele test accounts na), dat moet dan wel een koopje worden!

PS: contacteer je sowieso even zometeen Haaienman

bike_add1ct
Forum-lid

bike_add1ct 29 sep 2005 16:28

Meer pics:

Hmmm, ik weet het nog niet. Past wel goed op een Nicolai frame geloof ik, en dan ook met 0G remmen natuurlijk.

sharkman
Forum-lid

sharkman 29 sep 2005 16:37

Da's goed Bike_add1ct de remmen die voor jou bestemd zijn remmen nog een stuk beter en kosten nog geen fractie van de 0g's. Hoor het wel, je hebt mijn nummer.....

scepticus
Forum-lid HC

Gebruikersavatar scepticus 29 sep 2005 17:57

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 28 September 2005

Ik veronderstel dat jouw enthousiasme de lucht is ingeschoten toen je zag welke tandbladen daarop zaten?  En de looks van Zero Gravity is echt wel je smaak hé, als je ook zo'n Thompson-liefhebber bent?
Ik denk dat ik er 0G remhoeven

Jaaaa, lekker op de 36-25 de Alpe d'Huez op
En ja ze passen mooi bij Thomson spulletjes lijkt mij.... alleen jammer dat Thomson weer een wat meer glimmende finish heeft.
Als ik zo deze foto:
....zie, dan vrees ik met grote (CNC) vreze voor de Q-factor trouwens
(edit: als ik ze zo vergelijk met mijn Ultegra's valt het ook wel weer mee trouwens zie ik net)
ZG remmetjes vind ik ook erg mooi, maar op dit moment hebben wieltjes en 10-speed ff meer prioriteit.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

casran
Forum-lid HC

casran 03 okt 2005 21:09

www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

matiz
Forum-lid

matiz 03 okt 2005 22:04

@ Casran
Nog mooie foto's in Duitsland genomen?
Matiz

casran
Forum-lid HC

casran 03 okt 2005 22:12

Quoten: Origineel geplaatst door Matiz op 03 Oktober 2005

@ Casran
Nog mooie foto's in Duitsland genomen?
Matiz

Ja hoor... ik zet ze vanavond online, en misschien maak ik wel een aparte topic.
(Ter verduidelijking: alle bovenstaande foto's van de ZG-cranks zijn van Interbike Las Vegas en niet door mij genomen... vond ze op het net)

- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 03 okt 2005 23:31

Ik begin ze steeds mooier te vinden. Ik ben ook wel geinteresseerd in een setje misschien Sharkman. Want ik wordt niet goed van de importeur van Stronglight, die schijnt al 2 weken geen telefoon op te nemen en ook geen antwoord apparaat of iets dergelijks te hebben ingesteld.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

casran
Forum-lid HC

casran 04 okt 2005 01:00

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 03 Oktober 2005

Ik begin ze steeds mooier te vinden. Ik ben ook wel geinteresseerd in een setje misschien Sharkman. Want ik wordt niet goed van de importeur van Stronglight, die schijnt al 2 weken geen telefoon op te nemen en ook geen antwoord apparaat of iets dergelijks te hebben ingesteld.

De Zero Gravity cranks zijn nog maar in een experimentele fase. Dat Sharkman, Scepticus en ik ermee zullen rijden komt dan ook door het gelukkig toeval dat we elk een prototype set zullen krijgen: we zijn gekozen bij de 30 testers van ZG.
Stronglight anderzijds is in België geen probleem. Het ligt standaard bij onder meer Van Eyck in Aalst; ook een winkel hier in Aalter kan ze heel gemakkelijk krijgen. Als je ze echt wil, informeer ik wel eens... of geef ik het mailadres van die winkel: misschien verzenden ze hem zo wel.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 04 okt 2005 01:05

Ik bedoelde, dat als sharkman ze kan leveren dat ik dan wel interesse heb. Het zal nog wel paar maandjes duren voor ze echt leverbaar worden schat ik zo. Morgen avond ga ik nog een keertje bellen en als dat niets op levert, dan zou ik dat adres graag hebben casran.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

casran
Forum-lid HC

casran 04 okt 2005 01:32

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 03 Oktober 2005

Ik bedoelde, dat als sharkman ze kan leveren dat ik dan wel interesse heb. Het zal nog wel paar maandjes duren voor ze echt leverbaar worden schat ik zo. Morgen avond ga ik nog een keertje bellen en als dat niets op levert, dan zou ik dat adres graag hebben casran.

Ik heb geen idee wanneer die Zero Gravity cranks leverbaar zullen zijn, maar ik denk dat dat best wel eens nog meer dan een jaar kan duren! Misschien weet Sharkman dat preciezer...
Mailadres van die winkel is info@fashionforcycling.be (website, die niet echt bijgehouden wordt: www.fashionforcycling.be) - als je mailt, doe maar met mijn groeten (Pieter De Neve) en laat dan eens weten wat ze antwoordden.

sharkman
Forum-lid

sharkman 04 okt 2005 14:29

gok dat de Zero's half 2006 leverbaar worden (na een uitgebreide testperiode) maar da's altijd nog beter dan de Stronglight die zijn pulsion  eerst op de markt brengt en vervolgens de klant tot proefkonijn maakt.

Plaats reactie