pinarello en colnago 2006
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 23 September 2005
Colnago maakt technisch aardige fietsen, maar de kleuren zijn nog steeds om te huilen...
Nouuu...de zwarte Rabo C50 dan. D'r zijn ook rustigere kleuren....maar wat dat betreft heeft een Pinarello of een De Rosa HET volgens mij gewoon!!
Colnago maakt technisch aardige fietsen, maar de kleuren zijn nog steeds om te huilen...
Nouuu...de zwarte Rabo C50 dan. D'r zijn ook rustigere kleuren....maar wat dat betreft heeft een Pinarello of een De Rosa HET volgens mij gewoon!!
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...
Ben ik nu de enige die de vorm van bovenstaande Colnago afgrijselijk vindt (vooral de achtertrein en ook wat de zitbuis), maar dit zonnebloem-spuitschema buitengewoon subliem?!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Ik vrees van wel Casran. Ik vind de vormgeving van deze fiets ook niet mooi en een bloemmotief (of een straaljager) hoort niet op een fiets.
Special paintjobs zijn voor wagentjes op de kermis.
Special paintjobs zijn voor wagentjes op de kermis.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Quoten: Origineel geplaatst door julio op 23 September 2005
Stuitend. Dit druist tegen alles in wat ik mooi vind aan een fiets.
Persoonlijk vind ik de industriele looks van een Nicolai ook mooier dan de Frans Bauer bloemetjes.
Stuitend. Dit druist tegen alles in wat ik mooi vind aan een fiets.
Persoonlijk vind ik de industriele looks van een Nicolai ook mooier dan de Frans Bauer bloemetjes.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Hier is iemand die de mening van Casran deelt . Ik vind de vorm ook lelijk (vooral de achtertrein), maar de kleuren zijn fantastisch, het straalt wel niets agressief of zelfs competitief uit, maar het is wel een jaarlijks terugkerend beeld uit de Tour, velden vol zonnebloemen met een helderblauwe achtergrond.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Nee je bent echt niet alleen Casran want ook ik vind die achtervork afschuwelijk. Ik snap niet wat het nut is van de die kromming juist deze kant op. Zoals Giant het de andere kant op kromt kan ik me nog voorstellen dat het een klein beetje comfort oplevert.
colnago is gewoon de beste fiets degene die er op rijden weten dat ook
Quote: Origineel geplaatst door menno op 24 September 2005
Lang leve ongenuanceerde uitspraken?
Ik heb ooit verschillende trainingen afgewerkt op een Colnago C40, prachtige fiets en enorm comfort, maast supersensaties gaf ie me niet, zeker niet qua stijfheid. Zou bij recentere Colnago-modellen evenwel beter zijn.
Lang leve ongenuanceerde uitspraken?
Ik heb ooit verschillende trainingen afgewerkt op een Colnago C40, prachtige fiets en enorm comfort, maast supersensaties gaf ie me niet, zeker niet qua stijfheid. Zou bij recentere Colnago-modellen evenwel beter zijn.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve