Pagina 2 van 2

Zipp + Dt Swiss

Geplaatst: 17 sep 2005 22:54
door scepticus
Basso heb ik een paar keer op de Z2 (of 202, ik geloof dat CSC op de gewone Zipp's rijdt) gezien.

Zipp + Dt Swiss

Geplaatst: 17 sep 2005 23:00
door xlr8r
Hooguit de 202 idd. De werkelijke gewichten van de zipp 202 licht hoger dan de 303. Vaak wordt dus de Z3 ingezet. Jens heft een aantal  keer de Z4 gebruikt. Maar elke verstandig persoon koopt nooit de Z-serie! Tenzij je een Austin Martin DB9 Vantage of Volante rijdt, of de nieuwe Jaguar XK koopt maar dat is zeker een ander topic.

Zipp + Dt Swiss

Geplaatst: 17 sep 2005 23:13
door scepticus
Quoten: Origineel geplaatst door XLR8R op 17 September 2005

De werkelijke gewichten van de zipp 202 licht hoger dan de 303.

Is dat zo??? Sja, zou best kunnen gezien de constructie van de naven, die zal bij de 202 wel zwaarder zijn ja.

Zipp + Dt Swiss

Geplaatst: 17 sep 2005 23:15
door trekoclv
maar op de prof na kiest vrijwel niemand ze dus..?

Zipp + Dt Swiss

Geplaatst: 18 sep 2005 00:06
door casran
Quoten: Origineel geplaatst door Trek OCLV op 17 September 2005

maar op de prof na kiest vrijwel niemand ze dus..?


kHeb anderzijds wel een vriend (belofterenner) wiens Zipp vol achterwiel de allerduurste versie is, mét keramische lager ed.  Hoe heet dat ding ook weer, Z99 zeker?
 

Zipp + Dt Swiss

Geplaatst: 18 sep 2005 01:05
door scepticus
Ach, gesponsorde profs hebben niks te kiezen maar liefhebbers met geld teveel zijn er natuurlijk altijd

Zipp + Dt Swiss

Geplaatst: 18 sep 2005 01:16
door casran
Quoten: Origineel geplaatst door Scepticus op 17 September 2005

Ach, gesponsorde profs hebben niks te kiezen maar liefhebbers met geld teveel zijn er natuurlijk altijd


Och, hoewel hij nogal wat geld uitgeeft aan fietsmateriaal ben ik niet zo zeker of hij dat (volledig) betaald heeft hoor; kan een stuk sponsoring bij zitten.
 

Zipp + Dt Swiss

Geplaatst: 18 sep 2005 14:55
door xlr8r
ALs ik naar de prijslijst kijk lijkt het me logisch dat de disk ook Z uitvoering heeft want:
Een 404 kost 1755, een disk 1915, 909 set  2320, 404 vw 825
Een Z4 set kost 5335 en een Z9 set kost 5860
Voor 2006 staat nu ook de disk Z900 op de prijslijst a 3060 euri deze staat nog niet op e (2005) zipp website.
De Z99 is niet zo heel erg duur 6020
Alle waar naar zijn geld toch? Hoewel CSC over het algemeen met de gewone versie start kent iedereen de foto van de TTT waar Dave naast zijn fiets staat na de valpartij, daar kun je genieten van een Z disk. Ik zou zeker voor de gewone versie gaan en van het geld dat overblijft een P3C kopen!
Alles helder nu
 

Zipp + Dt Swiss

Geplaatst: 18 sep 2005 15:14
door scepticus
5335 euri voor een setje Z4's
Dude..... that's sick
Dan kan je volgens mij beter LightWeights kopen!
(en dan hou je ook nog geld over voor een setje Corima's + DT 240S + CX-Ray én een setje Ksyrium Elite, Zonda, Easton Circuit oid.)

Zipp + Dt Swiss

Geplaatst: 18 sep 2005 21:43
door trekoclv
ik geloof ook niet dat ze die modellen 2 sets per jaar verkopen. die prijzen gaan echt helemaal nergens meer over.

Zipp + Dt Swiss

Geplaatst: 18 sep 2005 22:30
door casran
Quoten: Origineel geplaatst door Scepticus op 18 September 2005

5335 euri voor een setje Z4's
Dude..... that's sick
Dan kan je volgens mij beter LightWeights kopen!


 
Lightweights zijn nu ook weer niet heilig hoor.
Trouwens blijken de gewone lager van Zipp als massa's beter te zijn dan de sets keramische lagers waarmee doorgaans wielen geupgrade worden.