Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Fiets Johan Capiot

sparko
Forum-lid

sparko 13 sep 2005 17:32

zou idd heel wat verklaren. Ben benieuwd wat we te zien zullen krijgen....

toor
Forum-lid

toor 13 sep 2005 17:34

Quoten: Origineel geplaatst door Sparko op 13 September 2005

Zou het wat zijn voor "Raad de plaat"?
wiel·ren·ner (de ~ (m.))<br>
1 hardrijder op de fiets => pedaalridder, pedaleur, renner

sparko
Forum-lid

sparko 13 sep 2005 17:40

Quoten: Origineel geplaatst door Toor op 13 September 2005

Quoten: Origineel geplaatst door Sparko op 13 September 2005

Zou het wat zijn voor "Raad de plaat"?

wie weet, maar ik denk niet dat hij die fiets nog weet te verkopen hier, als hij zelf al zo weinig van die fiets af weet.

mensma
Forum-lid

mensma 13 sep 2005 18:28

Waarom maken jullie het deze jongen zo moeilijk. Áls ie de fiets voor z'n vader verkoopt, dan kan het toch zijn dat ie helemaal niets van racefietsen afweet... Ik dacht een aantal jaren terug ook dat alle racefietsen min of meer hetzelfde waren... Misschien doet ie wel aan schaken ofzo en interesseert ie zich helemaal niet voor racefietsen.
Dat het wat vreemd overkomt mag duidelijk zijn, maar ik was er niet opgekomen om er wat achter te zoeken.

toor
Forum-lid

toor 13 sep 2005 18:32

Quoten: Origineel geplaatst door mensma op 13 September 2005

Waarom maken jullie het deze jongen zo moeilijk. Áls ie de fiets voor z'n vader verkoopt, dan kan het toch zijn dat ie helemaal niets van racefietsen afweet... Ik dacht een aantal jaren terug ook dat alle racefietsen min of meer hetzelfde waren... Misschien doet ie wel aan schaken ofzo en interesseert ie zich helemaal niet voor racefietsen.
Dat het wat vreemd overkomt mag duidelijk zijn, maar ik was er niet opgekomen om er wat achter te zoeken.

Ach, iemand een beetje in de maling nemen is toch niet zo erg! Ik kan er erg omlachen althans  En die jongen vindt het vast niet erg. Als t'ie een fotootje plaatst vindt 'ie vast wel een bruikbaar antwoord.
wiel·ren·ner (de ~ (m.))<br>
1 hardrijder op de fiets => pedaalridder, pedaleur, renner

timowr
Forum-lid

timowr 14 sep 2005 00:08

Quoten: Origineel geplaatst door mensma op 13 September 2005

Áls ie de fiets voor z'n vader verkoopt, dan kan het toch zijn dat ie helemaal niets van racefietsen afweet...

Komt het waarschijnlijk op je over dat hij een fiets wil verkopen waarvan de naam en de kleur steeds veranderen?

Plaats reactie