talent?
Quoten: Origineel geplaatst door willemdezwijger op 07 September 2005
nog 1 vraagje, het antwoord kan ik zelf bijna ook wel bedenken maar ik stel de vraag toch
gaat je conditie en gemidelde er veel op vooruit als ik stop met roken?
Uit de categorie open deuren presenteren wij u vandaag de vraag van Willemdezwijger.
nog 1 vraagje, het antwoord kan ik zelf bijna ook wel bedenken maar ik stel de vraag toch
Uit de categorie open deuren presenteren wij u vandaag de vraag van Willemdezwijger.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Quoten: Origineel geplaatst door willemdezwijger op 07 September 2005
Ik weet dat toevallig uit ervaring. Ik ben begonnen met fietsen, toen ik nog rookte (indicatie 5 á 6 pakjes per week). Ik heb nog een aantal maanden gerookt, door training schoot de conditie al vooruit. Toen ik stopte met roken, boekte ik nog veel meer vooruitgang, dat was echt nog een wereld van verschil! Stoppen dus!Ik ben nu 2,5 jaar gestopt en ik heb daar geen moment spijt van gehad.
Ik weet dat toevallig uit ervaring. Ik ben begonnen met fietsen, toen ik nog rookte (indicatie 5 á 6 pakjes per week). Ik heb nog een aantal maanden gerookt, door training schoot de conditie al vooruit. Toen ik stopte met roken, boekte ik nog veel meer vooruitgang, dat was echt nog een wereld van verschil! Stoppen dus!Ik ben nu 2,5 jaar gestopt en ik heb daar geen moment spijt van gehad.
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door willemdezwijger op 06 September 2005
hallo, ik ben 17 jaar en fiets sins kort, heb nu een keer of 6 (serieus) getraint en kan nu een half uur fietsen met een gemidelde van 30 km per uur (bij windstille omstandig heden) terwijl ik 2 maand geleden zelden op een fiets zat
nu is mijn vraag, heb is dit normaal of heb ik talent, en is het de moeite waard om lid te worden van een club o.i.d.
BVD
Volgens mij moet elke gezonde jongen van onder de 20 wel 15 km 30 per uur kunnen rijden, ...............al thans ik zei gezond, dus niet rokend!
En belangrijker is om te weten of je het leuk vind t.o.v. je talent, als je talent hebt komt dat dan van zelf boven.
"Talent is ook een vorm van heel graag willen"
hallo, ik ben 17 jaar en fiets sins kort, heb nu een keer of 6 (serieus) getraint en kan nu een half uur fietsen met een gemidelde van 30 km per uur (bij windstille omstandig heden) terwijl ik 2 maand geleden zelden op een fiets zat
nu is mijn vraag, heb is dit normaal of heb ik talent, en is het de moeite waard om lid te worden van een club o.i.d.
BVD
Volgens mij moet elke gezonde jongen van onder de 20 wel 15 km 30 per uur kunnen rijden, ...............al thans ik zei gezond, dus niet rokend!
En belangrijker is om te weten of je het leuk vind t.o.v. je talent, als je talent hebt komt dat dan van zelf boven.
"Talent is ook een vorm van heel graag willen"
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
Toen ik begon met wielrennen (zonder snelheidsteller), reed ik waarschijnlijk maar iets van 27 a 28 in een half uur. Anderhalf jaar fietsen (zonder veel te trainen) moeiteloos 35 in een uurtje. Pas na een tijdje, als je eerste snelle progressie is uitgewerkt, kun je pas zien wat je talent is en wat je met gerichte training kan halen.
Quoten: Origineel geplaatst door *PFW* op 07 September 2005
Kijk eens op de site van KNWU voor verenigingen bij jou in de buurt, bijvoorbeeld http://www.wvdekannibaal.nl/ Neem een keer contact op met zo'n vereniging en vraag naar de mogelijkheden.
Ik heb wel eens wat groepjes van deze vereniging voorbij zien fietsen. Dat ging rustig keuvelend toch flink sneller dan 30km/h... Ik weet niet precies welke status ze hadden (elite of amateur) maar over het algemeen lang de leeftijd iets hoger dan 17 jaar. Of dit dus de meest geschikte club is voor willemdezwijzer betwijfel ik...
Onderschrift? Nee: ik fiets liever!
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door ponsteen op 07 September 2005
reed ik waarschijnlijk maar iets van 27 a 28 in een half uur.
je bedoelt zeker 27 a 28 per uur? per half uur lijkt me onwaarschijnlijk snel...
en ja eigelijk zou ik moeten stoppen met roken, maar tis zo moeilijk... natuurlijk wist ik dat al voordat ik de vraag stelde maar wou gewoon wat ervaringen horen...
je bedoelt zeker 27 a 28 per uur? per half uur lijkt me onwaarschijnlijk snel...
en ja eigelijk zou ik moeten stoppen met roken, maar tis zo moeilijk... natuurlijk wist ik dat al voordat ik de vraag stelde maar wou gewoon wat ervaringen horen...
-
- Forum-lid
Jemig joh, je bent pas 17, als je het nu al moeilijk vind om te stoppen met roken... Niet zeuren gewoon doen.
Quoten: Origineel geplaatst door willemdezwijger op 08 September 2005
27 Snel? Als je snel wil gaan, koop je dit. Een paar jaar terug toen ik 19 was ofzo, reed ik een wedstrijdje mee. Jongeren van 17 reden toen al aardig in de 40.
27 Snel? Als je snel wil gaan, koop je dit. Een paar jaar terug toen ik 19 was ofzo, reed ik een wedstrijdje mee. Jongeren van 17 reden toen al aardig in de 40.
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door Lowracer op 08 September 2005
27 Snel?
27 km per half uur = 54 km per uur
vind ik best snel jah, maar ik denk dat het een vergissingkje was
27 Snel?
27 km per half uur = 54 km per uur
vind ik best snel jah, maar ik denk dat het een vergissingkje was
-
- Forum-lid
Geen vergissing, hij bedoelde gewoon 27 a 28 km/u gemiddeld over een half uur. Ik laat zelf ook vaak de "km/u" weg omdat het meestal wel duidelijk is...