Voor al je afspraakjes

Wielervereniging voor homo’s?

casran
Forum-lid HC

casran 06 sep 2005 01:25

Een paar grauwe flappenmakers losgelaten in deze topic ?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

ilgrasso
Forum-lid

ilgrasso 06 sep 2005 10:56

Quoten: Origineel geplaatst door Jeremia op 05 September 2005

Ik weet hoe hetero's denken over homo's: ze hebben het liefst dat je valt of lek rijdt, dus ik vind het een redelijke wens om niet met hetero's mee te rijden. Vrouwen denken er ook zo over trouwens, ze vinden niets plezanter dan de miserie van een homo, want ze vinden het vernederend om versmaad te worden door een homo. Er is niets zo erg als een vrouw.
De woede van een vrouw verandert haar blik en verduistert haar gelaat totdat zij er uit ziet als een berin.

Al eens professionele hulp overwogen?
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

tyrw
Forum-lid

tyrw 06 sep 2005 15:58

Ik ben op zoek naar een wielervereniging voor mensen met blauwe ogen. Iemand een idee?
En anders een waar alleen hoger opgeleiden lid van mogen worden? Ik voel me niet zo thuis bij dat pleps en ze begrijpen me niet.

Kom op zeg, het is toch van de gekke om een wielervereniging te hebben die gebaseerd is op geaardheid. Een homocafe ofzo kan ik me helemaal voorstellen, maar bij het fietsen? Dit onderwerp klinkt me als een hoax. Verplaatsen naar het fiets(hetero EN homo)cafe?

ilgrasso
Forum-lid

ilgrasso 06 sep 2005 17:13

Quoten: Origineel geplaatst door Tyr W op 06 September 2005

Ik ben op zoek naar een wielervereniging voor mensen met blauwe ogen. Iemand een idee?

Naar ik begrepen heb, moet je dan lid worden van een hetero club waar bij voorkeur ook vrouwen deel van uit maken. Binnen de club maak je dan kenbaar dat je homo bent en vervolgens fiets je zo hard dat de rest het nakijken heeft. Die blauwe ogen komen dan vanzelf.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

epistaxis
Forum-lid

epistaxis 06 sep 2005 19:58

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 06 September 2005

Over gelul en geleuter gesproken waneer is er weer eens in vredesnaam een heterodag , sta er verschrikkelijk om te springen want tenslotte zijn wij als hetero's aardig apart aan het worden. Hoezo homo's bijzonder !!! je wilt geaccepteerd worden door de maatschappij pas je gvd dan aan en loop dan niet zo te janken ,je ben toch geen  mietje , zeikerd. Jullie willen met alle geweld geaccepteerd worden, mot je vooral dat geleuter als de gayparade bij wonen wat en gelul allemaal zeg.

Oei oei oei.... op je p*k getrapt?
Pain is temporary, Pride is forever; en die schaafwonde denk ik ook...

mr.c
Forum-lid

mr.c 06 sep 2005 21:40

Quote: En anders een waar alleen hoger opgeleiden lid van mogen worden? Ik voel me niet zo thuis bij dat pleps en ze begrijpen me niet.

Dat heet een studentenwielervereniging

Maar even serieus, homowielervereniging??? Als je met homo's wil fietsen dan ga je naar het plaatselijke COC en plaats je een oproepje (a la fietsvrouw). Ik sluit me trouwens aan bij Big Rosa dat ik zaken als de gay pride enorme onzin vind, oversexte hetero's worden toch ook niet algemeen geacepteerd?

cas_
Forum-lid

cas_ 06 sep 2005 23:21

@ Big Rosa:
Je verrijkt dit forum op geheel eigen wijze! Altijd weer leuk/apart om te lezen
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

jee-es
Forum-lid

jee-es 06 sep 2005 23:34

Zo dus jij bent van het Foefelen he, Big Rosa?
foefelen is algemeen bekend in Vlaams-België. Het komt uit het werkwoord foefen, dat in verschillende Zuid-Nederlandse dialecten nog bekend is in de betekenis 'bedriegen, foppen'. De stam is ongetwijfeld afkomstig van het zelfstandig naamwoord foef, niet op te vatten in de huidige Nederlandse betekenis 'uitvlucht, praatje waarmee men zich uit de slag wil trekken', maar in de oudere toepassing ''(waardeloze) lap, vod, slons'. Onze timmerman uit Kassel kende dit woord nog in de betekenis 'doekje'. Hij gebruikte een foef om een zaag in te vetten. Verwant is ook het Antwerpse foef in de betekenis 'mislukking', b.v. Het feest was maar een foef. Iemand die foefelt, verricht dus waardeloos, slonzig werk. De afleiding foefelaar is, net zoals het werkwoord, in het hele gebied bekend.Ik ben meer van het zwaffelen  Maar wederom puur ter verbetering van de algehele conditie
Onderschrift? Nee: ik fiets liever!

Plaats reactie