Notubes ZTR Alpha 340 +tune
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
denk nu wel niet dat er een verschil is tussen de fulcrum zero en de ksyrium sr ofwel ?
omdat ik zit nmet shimano en die ksyriums zouden ook mooier passen in mijne trek
http://forum.fiets.nl/topic.asp?sort=&page=101&TID=4730
omdat ik zit nmet shimano en die ksyriums zouden ook mooier passen in mijne trek
http://forum.fiets.nl/topic.asp?sort=&page=101&TID=4730
-
- Forum-lid HC
Ik heb ruime ervaring met de notubes MTB velgen olympic 330 en 360 gram en die zijn echt goed stijf met 32 spaaks Xrays en hope naafjes. Ik weeg "kaal" 80 kilo.
Ik verwacht dat de alpha velg ook gewoon goed is. Het lukt notubes ook een mtb velg te maken die 50 gram lichter is en stijf genoeg.
Mijn tweijfel bestaat momenteel tussen de DA C7850 24 cl of een apha met dt240 naaf en cx rays.
Ik verwacht dat de alpha velg ook gewoon goed is. Het lukt notubes ook een mtb velg te maken die 50 gram lichter is en stijf genoeg.
Mijn tweijfel bestaat momenteel tussen de DA C7850 24 cl of een apha met dt240 naaf en cx rays.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid HC
R-sys zou ik niet onder mijn fiets durven zetten. Wellicht is de garantie dan niet eens meer nodig, met die bij sommige modellen twijfelachtige mavic kwaliteit
-
- Forum-lid
Ik kreeg tijdens parijs roubaix een R-sys voorwiel aangereikt. Die ving de klappen veel beter op dan de ambrosio exellence. Ik heb het wiel teruggegeven en verder niet gekeken naar de bandendruk of merk band maar ik was ervan onder de indruk. Los daarvan zijn ze schreeuwend duur en alle nadelen zoals hierboven. Instabiel heb ik niets van gemerkt
Do kin der mar druk mei weze
R-Sys zijn echt prima wielen, zeker die nieuwste generatie. Een andere optie zijn wielen van het Amerikaanse C4. Kijk eens op google voor de C-4 CA 2.0 USL. Deze set krijgt goede reviews (ook voor zwaardere personenen) en weegt slechts 1190 gram.
Bijna iedereen op dit forum is echt vreselijk lovend over de Fulcrum Racing 1 en de Campagnolo Eurus en Shamal wielen, maar feit is dat deze wielen gewoon te steving gebouwd zijn. Natuurlijk is het fijn dat ze nooit kapot gaan (zelfs na jaren gebruik), maar veel mensen zullen wielen nooit zo lang gebruiken en willen gewoon iets extreem lichts.
Bijna iedereen op dit forum is echt vreselijk lovend over de Fulcrum Racing 1 en de Campagnolo Eurus en Shamal wielen, maar feit is dat deze wielen gewoon te steving gebouwd zijn. Natuurlijk is het fijn dat ze nooit kapot gaan (zelfs na jaren gebruik), maar veel mensen zullen wielen nooit zo lang gebruiken en willen gewoon iets extreem lichts.
De notubes Alpha zijn zowel bij Stan's zelf als bij dealers alleen als complete wielen te koop. Wordt een dure klus. Indien de velgen ergens los te koop zijn, houd ik me aanbevolen.
-
- Forum-lid HC
Ze zijn nog niet los te koop. Wellicht Hillset.be?
SWijland schreef:R-Sys zijn echt prima wielen, zeker die nieuwste generatie. Een andere optie zijn wielen van het Amerikaanse C4. Kijk eens op google voor de C-4 CA 2.0 USL. Deze set krijgt goede reviews (ook voor zwaardere personenen) en weegt slechts 1190 gram.
Je hebt een PM
...Only dead Fish go with the Flow...