gewicht
-
- Forum-lid
En dan moet je ook geen Neutrons monteren maar Hyperons, Corima's of Lightweights, als alleen het gewicht je interesseert.
Tuurlijk kan dat maar waarom zoek je geen kontakt met TS die woont bij je in de buurt en heeft meer dan voldoende goede ideëen..... Ik woon veel verder weg en je komt via TS voor een aantal delen weer bij mij terecht.
Hyperions zijn helemaal niet nodig! als je geen tubes wil rijden kun je ook gewoon met (getunede) neutrons uit de voeten, prima wielen. Met remmen, stuur, crankstel etc is veel meer te winnen.
Draadwielen van 1250 gram en minder zijn overigens ook geen probleem
Hyperions zijn helemaal niet nodig! als je geen tubes wil rijden kun je ook gewoon met (getunede) neutrons uit de voeten, prima wielen. Met remmen, stuur, crankstel etc is veel meer te winnen.
Draadwielen van 1250 gram en minder zijn overigens ook geen probleem
Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 05 September 2005
Hey, hier staat iets boeiend tussen haakjes. Aan wat denk jij als je Neutrons wil tunen?! Thx.
Hey, hier staat iets boeiend tussen haakjes. Aan wat denk jij als je Neutrons wil tunen?! Thx.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Andere snelspanners = - 85 gram, Keramische lagers (niet veel maar toch -30), weglaten velglint en de bekende velgdopjes gebuiken (-15 gram) en tenslotte voor de echte freaks: de messing nippels voor alu uitwisselen: hier moet je zeer goed voor kunnen spaken en de nippels zijn zeer lastig te krijgen.
Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 05 September 2005
Andere snelspanners = - 85 gram, Keramische lagers (niet veel maar toch -30), weglaten velglint en de bekende velgdopjes gebuiken (-15 gram) en tenslotte voor de echte freaks: de messing nippels voor alu uitwisselen: hier moet je zeer goed voor kunnen spaken en de nippels zijn zeer lastig te krijgen.
Bedankt voor de tips. Zal er eens over nadenken. Snelspanners wou ik sowieso al wijzigen.
Bedankt voor de tips. Zal er eens over nadenken. Snelspanners wou ik sowieso al wijzigen.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door Scepticus op 07 September 2005
...een Dura Ace crankslet,....
Hmmz wat moet ik me voorstellen bij een "Crankslet"?
...een Dura Ace crankslet,....
Hmmz wat moet ik me voorstellen bij een "Crankslet"?
Mijn fiets is bezeten!
Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 07 September 2005
Je wil het niet weten................................. (Alhoewel ik heb het shimano programma voor 2006 nog niet gezien )
Een Freudiaanse verspreking?
De mijne is 172.5 mm lang!
Je wil het niet weten................................. (Alhoewel ik heb het shimano programma voor 2006 nog niet gezien )
Een Freudiaanse verspreking?
De mijne is 172.5 mm lang!