Wat dachten jullie van deze fiets?
Ik vind die Storck dus geen mooie fiets, al is het wel een mooie prijs voor zo'n fiets met Dura Ace.
Vind Storck en Isaac ook wel vaak erg "lompe" fietsen om te zien, maar dat is natuurlijk weer mijn persoonlijke mening.....
Trouwens ik hoor alle suggesties graag hoor, wat iedereen voor ongeveer een bedrag van rond de 2800 - 3000 euro's zou kopen.
Alleen nogmaals, liever geen italiaanse suggesties, want die worden het zeker niet!
Thnks,
Attitude
Vind Storck en Isaac ook wel vaak erg "lompe" fietsen om te zien, maar dat is natuurlijk weer mijn persoonlijke mening.....
Trouwens ik hoor alle suggesties graag hoor, wat iedereen voor ongeveer een bedrag van rond de 2800 - 3000 euro's zou kopen.
Alleen nogmaals, liever geen italiaanse suggesties, want die worden het zeker niet!
Thnks,
Attitude
My pride: a Isaac Force and a Klein Attitude Race!
Ik heb helemaal geen hekel aan italiaanse fietsen, integendeel er zitten schitterende fietsen tussen!
Het is alleen zo dat mijn persoonlijke voorkeur er niet naar uitgaat.
Ik hecht namelijk niet zoveel waarde aan historie en dergelijke en wil gewoon voor mijn geld de kwalitatief beste fiets en heb niet alleen bij veel italiaanse fietsen, maar bijvoorbeeld ook bij trek en cannondale het gevoel dat je (te)veel voor de naam en eventuele historie en bijkomende emoties moet betalen.
Dus nogmaals ik ben het met je eens dat iedere merk tegenwoordig goede en mooie fietsen bouwt, alleen maak ik de keuze om te gaan voor een kwalitatief zeer goed frame met een wat mindere naam, zodat ik wel de afmontage en andere specs kan betalen die ik graag wil.
En dit is geen betere keuze, maar slechts een andere keuze....
gr,
Attitude
Het is alleen zo dat mijn persoonlijke voorkeur er niet naar uitgaat.
Ik hecht namelijk niet zoveel waarde aan historie en dergelijke en wil gewoon voor mijn geld de kwalitatief beste fiets en heb niet alleen bij veel italiaanse fietsen, maar bijvoorbeeld ook bij trek en cannondale het gevoel dat je (te)veel voor de naam en eventuele historie en bijkomende emoties moet betalen.
Dus nogmaals ik ben het met je eens dat iedere merk tegenwoordig goede en mooie fietsen bouwt, alleen maak ik de keuze om te gaan voor een kwalitatief zeer goed frame met een wat mindere naam, zodat ik wel de afmontage en andere specs kan betalen die ik graag wil.
En dit is geen betere keuze, maar slechts een andere keuze....
gr,
Attitude
-
- Forum-lid
Ik ga ook een cube kopen! Het zal weleenswaar een MTB zijn, maar ik denk dat we er beiden zeer veel plezier op zullen beleven.
Excuse me while I kiss the sky
Stevens heeft ook mooie fietsjes en in die prijs klasse zullen ze vast wel iets moois kunnen maken
http://www.stevensbikes.com
En voor de configurator zodat je zelf je fietsje kunt samen stellen:
http://www.stevensbikes.de/2005/configu ... uswahl.php
Veel succes met je zoektocht en je keuze!
http://www.stevensbikes.com
En voor de configurator zodat je zelf je fietsje kunt samen stellen:
http://www.stevensbikes.de/2005/configu ... uswahl.php
Veel succes met je zoektocht en je keuze!
Ik hem een nieuwe schoonheid in mijn leven!!
Nalang rondgekeken te hebben en alles nog eens goed op een rijtje gezet te hebben heb ik uiteindelijk toch voor een isaac gekozen.
Vond de Pascal erg lomp ogen (zoals ik al eerder zei tijdens deze discussie), maar met de Isaac Force was het meteen liefde op het eerste gezicht.
Voor meer info zie nieuwe discussie waar ik vol trots over mijn nieuwe liefde vertel.
Nalang rondgekeken te hebben en alles nog eens goed op een rijtje gezet te hebben heb ik uiteindelijk toch voor een isaac gekozen.
Vond de Pascal erg lomp ogen (zoals ik al eerder zei tijdens deze discussie), maar met de Isaac Force was het meteen liefde op het eerste gezicht.
Voor meer info zie nieuwe discussie waar ik vol trots over mijn nieuwe liefde vertel.