Quoten: Origineel geplaatst door Erik vD op 13 Augustus 2005
Niet met die winkels bij mij in de buurt. Maar hij is idd goedkoper te vinden als je zoekt.
Als je 'r per se eentje zoekt, heb er nog wel een liggen in deze kleuren:
fietshelm
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Quote: Origineel geplaatst door Erik vD op 13 Augustus 2005
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 13 Augustus 2005 Als je 'r per se eentje zoekt, heb er nog wel een liggen in deze kleuren: Bedankt, maar ik heb al een pneumo
Ok. Anders mocht je 'm voor een prikje hebben.
Goed helmpje hé.
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 13 Augustus 2005 Als je 'r per se eentje zoekt, heb er nog wel een liggen in deze kleuren: Bedankt, maar ik heb al een pneumo
Ok. Anders mocht je 'm voor een prikje hebben.
Goed helmpje hé.
Quoten: Origineel geplaatst door Erik vD op 13 Augustus 2005
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 13 Augustus 2005
Bedankt, maar ik heb al een pneumo
Wat is de prijs van je pneumo en in welke staat is hij?laat even weten want ik zoek er 1 voor een leuk prijsje.
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 13 Augustus 2005
Bedankt, maar ik heb al een pneumo
Wat is de prijs van je pneumo en in welke staat is hij?laat even weten want ik zoek er 1 voor een leuk prijsje.
Quoten: Origineel geplaatst door Alain34 op 23 Augustus 2005
Hij is een kleine 2 jaar oud, 1 jaar gebruikt (enkel in wedstrijden, nooit mee gevallen, nooit gebruikt op training). Maat: M of L, zou ik even moeten bekijken. Niet meer gebruikt omdat ik vorig jaar het nieuwere model, de Atmos, kocht. Mag dus weg, ligt hier toch maar in de kast.
Is zowat in perfecte staat. Zit nog zo'n op-klik-klepje bij (dat MTB'ers gebruiken). Ik heb er ook nog wel een extra opbergbox (die je tegenwoordig bij de Atmos krijgt) versie Lone Star voor.
Helm mag weg voor ong. 50€. Box voor 25€.
Mail maar indien interesse.
Hier zie je hem (foto mei 2004):
Hij is een kleine 2 jaar oud, 1 jaar gebruikt (enkel in wedstrijden, nooit mee gevallen, nooit gebruikt op training). Maat: M of L, zou ik even moeten bekijken. Niet meer gebruikt omdat ik vorig jaar het nieuwere model, de Atmos, kocht. Mag dus weg, ligt hier toch maar in de kast.
Is zowat in perfecte staat. Zit nog zo'n op-klik-klepje bij (dat MTB'ers gebruiken). Ik heb er ook nog wel een extra opbergbox (die je tegenwoordig bij de Atmos krijgt) versie Lone Star voor.
Helm mag weg voor ong. 50€. Box voor 25€.
Mail maar indien interesse.
Hier zie je hem (foto mei 2004):