Fiets proefabbonoment
Drie nummers voor € 5,-Probeer Fiets! Je kunt nu 3 nummers ontvangen voor € 5,-. Een eenvoudiger manier om kennis te maken met Fiets is er niet.Het proefabonnement stopt automatisch na het derde nummer. lijkt mij duidelijk maar of dit ook voor 6 nummers geldt weet ik niet
<a target="_blank" href= " http://img.photobucket.com/albums/v394/ ... C01354.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;">mijn trekkie</a>
wat doe je dan met een abonnement je door iemand geschonken voor één jaar? ( actie van vorig jaar!).
Indien het abonnement automatisch wordt verlengd wie moet dan betalen? Ik persoonlijk heb geen verbintenis aangegaan en de schenker is dat abonnement allang vergeten!???
Indien het abonnement automatisch wordt verlengd wie moet dan betalen? Ik persoonlijk heb geen verbintenis aangegaan en de schenker is dat abonnement allang vergeten!???
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Eigenlijk zeggen jullie het zelf al:
3 nummer voor 5 euro en het abonnement stopt automatisch.
Ik heb even op de site van zester gekeken, maar daar staat alleen bovenstaand abonnement op.
En over 6 nummers staat niks vermeld, ik denk dus dat er een verschil is tussen 3 en 6 nummers.
3 nummer voor 5 euro en het abonnement stopt automatisch.
Ik heb even op de site van zester gekeken, maar daar staat alleen bovenstaand abonnement op.
En over 6 nummers staat niks vermeld, ik denk dus dat er een verschil is tussen 3 en 6 nummers.
Winnaars zijn verliezers die nooit opgeven...
-
- Forum-lid
Probeer het eens op www.imageshack.us Daar kan je afbeeldingen uploaden. Probeer het eens.
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt
Ok!
Maar de ene aanbieding is de ander niet!
En eigenlijk weet iedereen wel, dat je met proef abonnementen moet uitkijken!
Maar in dit geval stond het er misschien wel duidelijk bij, dus dan minder alert. Een gewaarschuwd mens telt voor twee...
Maar de ene aanbieding is de ander niet!
En eigenlijk weet iedereen wel, dat je met proef abonnementen moet uitkijken!
Maar in dit geval stond het er misschien wel duidelijk bij, dus dan minder alert. Een gewaarschuwd mens telt voor twee...
Winnaars zijn verliezers die nooit opgeven...
Het maakt ook eigenlijk niet uit... het gaat er inderdaad om dat je op moet blijven passen.
Het is gewoon jammer dat je er zonder bewijs tot een abonnement gedwongen wordt. Het is mij dankzij mijn schermafdruk dus gelukt om er wel onderuit te komen, maar dan moet je er een hoop voor doen.
Ik heb niks tegen fiets, alleen wel tegen deze manier van ledenwerven.
En nu weer lekker fietsen...
Het is gewoon jammer dat je er zonder bewijs tot een abonnement gedwongen wordt. Het is mij dankzij mijn schermafdruk dus gelukt om er wel onderuit te komen, maar dan moet je er een hoop voor doen.
Ik heb niks tegen fiets, alleen wel tegen deze manier van ledenwerven.
En nu weer lekker fietsen...