Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

terug van kale reis hopmans!

elboutero
Forum-lid

elboutero 17 dec 2010 21:46

Erg vervelend. Heb zelf juist wel erg goede ervaring met Hopmans.
Cervelo S3D - Canyon Aeroad CF SL - Cannondale Scalpel Si-3

bumblebee
Forum-lid

bumblebee 17 dec 2010 21:53

maar daar stond ik dan he...alles is heel relatief natuurlijk, en ik heb al dingen meegemaakt die veel erger zijn dat dit voorvalletje...maar ik vindt het gewoon ongepast om verkeerde informatie door te geven terwijl je ervoor 2x gebeld hebt...en 3 u in de auto hebt gezeten...puur klantvriendelijkheid /service gezien zit ik mijn een leeg gevoel tgo hopmans ... je bent met mensen bezig he ... niet met nummers...en over prutsbeleid...de verkopers zijn enkele keren gaan vragen aan de "manager" (Patrick kan dat?) wat ze moesten doen, maar er kwam geen oplossing...mijn vraag was enkel dat ze me het crankstel dan wilden opsturen...was ik content geweest...dat was het minste wat ze konden doen eigenlijk...en ja dit is 1 kant van het verhaal...maar van mij mag hopmans gerust reageren op mijn topic, ik heb niets te verbergen en spreek de waarheid...ik ben mss 1 van die 100 die hier op deze manier niet echt gelukkig mee ben...en idd jammer dat Frans hopmans er niet was...toen ik wou buitengaan heb ik nochthans gevraagd aan de oudere man die aan de kassa stond (ingang) of hij de "baas" was ... maar hij verwees me terug naar die man van de onderdelen (Patrick dacht ik , een grote man met donker haar)...dus ben ik maar vertrokken met de intentie om daar nooit nog een stap binnen te zetten...1 klant verliezen ze mss van de 100 , maar mond-aan mond reclame mag je niet onderschatten...al zullen ze wel genoeg omzet blijven draaien, wens hen veel succes!

fdegrove
Forum-lid

fdegrove 17 dec 2010 21:59

Hoi,

Da's inderdaad kl*te.
Kan iemand zeggen waarom Hopmans niet naar het buitenland wil/kan verzenden?

Ik herinner me niet dat ze daar voor elk schroefje een faktuur maken of toch?

Ciao, ;)
Snobisme is een dure hobby...

Le Grimpeur
Forum-lid

Gebruikersavatar Le Grimpeur 17 dec 2010 22:06

bumblebee schreef:...en idd jammer dat Frans hopmans er niet was...toen ik wou buitengaan heb ik nochthans gevraagd aan de oudere man die aan de kassa stond (ingang) of hij de "baas" was ... maar hij verwees me terug

'de oudere man die aan de kassa stond (ingang)', dat moet toch haast Frans Hopmans geweest zijn:rolleye:?
60 x Ventoux

simen
Forum-lid

simen 17 dec 2010 22:25

Het zal denk ik een beetje de aanstaande kerstspektakel stress geweest zijn.
Dat slokt in deze tijd natuurlijk alle aandacht en capaciteit op.
Dan is het stampen stampen en weinig tijd en aandacht voor uitzonderingen.
Dat merk je aan het personeel.
Kom je er buiten die periode dan wordt je er naar mijn beleving goed geholpen.
Zij is ook tegen

sharkman113
Forum-lid HC

sharkman113 17 dec 2010 22:40

Valt me al mee dat ze de term bb30 kennen (daar had ik specifiek op doorgevraagd). Zijn maar weinig dealers die dat op voorraad hebben (omdat ze er doorgaans mee blijven zitten).
Aan de andere kant, als dit het ergste is dat je in 2010 is gebeurd mag je in ieder geval niet klagen...

sram60
Forum-lid

sram60 17 dec 2010 22:41

Hopmans is gewoon een rotwinkel, slechte service en weinig aandacht voor de klant. Als je maar wil kopen dan is het goed geen beetje klantvriendelijkheid. Die ouwe dikke dwaas aan de kassa daar kan nog geen hallo vanaf. Met mijn Tacx mee gemaakt die was al na minder dan 2 jaar stuk, en heb hem hoogstens 15 keer gebruikt. En bij Hopmans kreeg ik te horen ja dat is jammer meneer, daar moet je niet mee bij ons zijn. Diep en diep triest.
Edwin van de Velde

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 17 dec 2010 22:42

Waarom bestel je niet gewoon in Duitsland? Bike-components voor onderdelen en jedi-sports voor complete groepen.

Doorgaans goedkoper dan Hopmans en je hoeft niet eens de deur uit.

Supergrover
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Supergrover 18 dec 2010 00:16

Le Grimpeur schreef:
bumblebee schreef:...en idd jammer dat Frans hopmans er niet was...toen ik wou buitengaan heb ik nochthans gevraagd aan de oudere man die aan de kassa stond (ingang) of hij de "baas" was ... maar hij verwees me terug

'de oudere man die aan de kassa stond (ingang)', dat moet toch haast Frans Hopmans geweest zijn:rolleye:?

Yep, en die doet bij mijn weten voornamelijk de kleding, terwijl de 'jongens' de onderdelen en fietsen doen...

maar dat maakt geen zak uit natuurlijk, over het algemeen hoor je heel veel goede verhalen over Hopmans, daarom is het zo jammer dat TS dit nu overkomen is. Zeker na zo'n lange reis....
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 18 dec 2010 10:56

Sram 60 schreef:Hopmans is gewoon een rotwinkel, slechte service en weinig aandacht voor de klant. Als je maar wil kopen dan is het goed geen beetje klantvriendelijkheid. Die ouwe dikke dwaas aan de kassa daar kan nog geen hallo vanaf. Met mijn Tacx mee gemaakt die was al na minder dan 2 jaar stuk, en heb hem hoogstens 15 keer gebruikt. En bij Hopmans kreeg ik te horen ja dat is jammer meneer, daar moet je niet mee bij ons zijn. Diep en diep triest.

Ben ik absoluut niet met je eens. Net als in elke andere winkel moet je weten welke verkoper je aan zijn jasje trekt, maar er zijn er meerdere die echt donders goed weten hoe een fiets in elkaar zit.
En het is mij nog nooit overkomen dat mijn "goedemorgen" niet werd beantwoord.

Tacx heeft een garantie van 1 jaar. Dan kun je niet verwachten dat een winkel die dit voor de scherpste prijs in NL verkoop daar een jaar later nog eens verantwoordelijkheid voor neemt.
En iemand die de term "ouwe dikke dwaas" gebruikt voor een winkeleigenaar waar hij zijn zin niet bij krijgt neem ik per direct niet meer serieus.

@havana: noem mij eens een bekende webshop die met Campa goedkoper is dan Hopmans? Zou soms wel handig zijn.
Less is bore

colnagofreak
Forum-lid HC

colnagofreak 18 dec 2010 11:17

simen schreef:Het zal denk ik een beetje de aanstaande kerstspektakel stress geweest zijn.
Dat slokt in deze tijd natuurlijk alle aandacht en capaciteit op.
Dan is het stampen stampen en weinig tijd en aandacht voor uitzonderingen.
Dat merk je aan het personeel.
Kom je er buiten die periode dan wordt je er naar mijn beleving goed geholpen.
+1 Ga bij voorkeur naar Hopmans op een doordeweekse middag, en niet op vrijdagavond of zaterdag als je een grote aankoop wil doen! Dan hebben ze alle tijd voor je.

Maar het deugt niet als je een telefonische afspraak heb gemaakt en dan met lege handen vertrekt, hierin laat Hopmans een flinke steek vallen!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

rufio
Forum-lid

Gebruikersavatar rufio 18 dec 2010 11:23

Daniel1975 schreef: @havana: noem mij eens een bekende webshop die met Campa goedkoper is dan Hopmans? Zou soms wel handig zijn.

Ik ben ook wel benieuwd: was van plan er Sram Red aan te schaffen (€140 goedkoper!)

Plaats reactie