stijfste flashy wielen
mmm, de wielen waarmee ik nu rij zijn campagnolo scirocco's en daar rij ik nu toch ongeveer 2 jaar mee en nog geen enkel voorval mee gehad. Dus nooit spaakbreuk, velgbreuk,etc. En ik weet niet tot hoeveel kilo die getest worden maar ik geloof nooit tot 108 kilo en toch nog niks problemen mee gehad.
Opmerkellijk: In 15000km slecht 2 keer lek gereden! Licht dit aan de velgen of gewoon puur geluk?
Opmerkellijk: In 15000km slecht 2 keer lek gereden! Licht dit aan de velgen of gewoon puur geluk?
-
- Forum-lid
Lek rijden ligt niet aan de velgen maar aan de banden... doorgaans...
He Thomskie,
Gewoon de Xentissen Mach 1 kopen, geen maximaal gewicht rijder en gewone draadbandjes. Gaan als een speer en superstijf. Heel goed 2000 euro uitgeven voor een setje wielen, goed voor de nederlandse economie. Met xentis houd je nog geld over 400,- ?
Helaas niet geschikt voor wedstrijden maar ..... dat zal geen probleem zijn ? ( sorry ik ben zelf ook niet de lichtste, excuse me if i'm wrong ). Zie forum Wielen : Carbon wielen what to buy ????
Veel plezier met uitzoeken, zeker net zo leuk als fietsen......
Flashy ? 't is net een straaljager man, RAZZOORRRR sharp
Ze moeten niet te gek hoog zijn, anders waai je van je bike
Gewoon de Xentissen Mach 1 kopen, geen maximaal gewicht rijder en gewone draadbandjes. Gaan als een speer en superstijf. Heel goed 2000 euro uitgeven voor een setje wielen, goed voor de nederlandse economie. Met xentis houd je nog geld over 400,- ?
Helaas niet geschikt voor wedstrijden maar ..... dat zal geen probleem zijn ? ( sorry ik ben zelf ook niet de lichtste, excuse me if i'm wrong ). Zie forum Wielen : Carbon wielen what to buy ????
van een beetje wind is nog niemand kapot gegaan.....
Quoten: Origineel geplaatst door R Time / Epic op 04 Juli 2005
Heel goed 2000 euro uitgeven voor een setje wielen, goed voor de nederlandse economie.
Dan moet je dus eigenlijk ADA's kopen
Heel goed 2000 euro uitgeven voor een setje wielen, goed voor de nederlandse economie.
Dan moet je dus eigenlijk ADA's kopen
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Quoten: Origineel geplaatst door R Time / Epic op 04 Juli 2005
He Thomskie,
waar zijn die wielen te koop?? en voor hoeveel, ze zijn vet sweeeeeet!!!!!!!
He Thomskie,
waar zijn die wielen te koop?? en voor hoeveel, ze zijn vet sweeeeeet!!!!!!!
Quote: Origineel geplaatst door R Time / Epic op 06 Juli 2005
Scheelt ook erg veel tijd bij het schoonmaken van je bike, 4 ipv 36 weet je ?
Lol. Super argument!
(1300€ voor wielen en de poetsvrouw ontslaan!)
Scheelt ook erg veel tijd bij het schoonmaken van je bike, 4 ipv 36 weet je ?
Lol. Super argument!
(1300€ voor wielen en de poetsvrouw ontslaan!)
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Lol. Super argument! (1300€ voor wielen en de poetsvrouw ontslaan!)
Poets & tuinman & klusjesman & ramenwasser & schoorsteeverger alles eruit, Leesmap stop, Aldi / Lidl shoppen, ik zou ze alvast bestellen..............
Poets & tuinman & klusjesman & ramenwasser & schoorsteeverger alles eruit, Leesmap stop, Aldi / Lidl shoppen, ik zou ze alvast bestellen..............
van een beetje wind is nog niemand kapot gegaan.....