Thanks.
Dat heb ik ook gehoord. Begreep dat het ging om de Carbon Flash frames.
Dit is een aluminium. Ik ga het zeker even navragen vanmiddag, omdat Cannondale dit niet als garantie ziet.
Groet
Advies gevraagd voor een fully
-
- Forum-lid
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 07 mar 2010 18:19
dat er geen garantie is zou kunnen kloppen omdat dat plaatje er niet voor niets zit. een punt is wel dat dat plaatje (vind ik) niet goed genoeg vastgelijmd zit.
tip aan c'dale: een stukje alu huls om de poot voldoet beter
tip aan c'dale: een stukje alu huls om de poot voldoet beter
De Moerasruiter uit het Paradijs http://www.mtblelystad.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 07 mar 2010 18:19
Dat is inderdaad genoeg stof to discussie.
Ik heb het nagevraagd bij de FM. Hij is niet bekend met het probleem en heeft geen mensen terug gehad met klachten.
Bij de Flash F1 zijn in ieder geval geen preventieve maatregelen noodzakelijk.
Verder geeft de FM aan nu er een 2x10 speed i.p.v een triple wordt toegepast de aandrijflijn van de ketting beter is. Dit zou de kans op chansuck zeer klein maken.
Ik hou het wel in de gaten.
Ik heb het nagevraagd bij de FM. Hij is niet bekend met het probleem en heeft geen mensen terug gehad met klachten.
Bij de Flash F1 zijn in ieder geval geen preventieve maatregelen noodzakelijk.
Verder geeft de FM aan nu er een 2x10 speed i.p.v een triple wordt toegepast de aandrijflijn van de ketting beter is. Dit zou de kans op chansuck zeer klein maken.
Ik hou het wel in de gaten.
Ongeacht het framemateriaal doe je er goed aan om bv een open geknipte binnenband of oud stuurlint om je chainstay te wikkelen, ook het stuk achter de kettingbladen.
Lakschade doet ook pijn.
Lakschade doet ook pijn.
Jens Voigt has four heart rate training zones: anger, rage, fury and breakaway.