Voor alle discussies en vragen over mountainbiken in het algemeen.

Advies gevraagd voor een fully

koennondale
Forum-lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 07 mar 2010 18:19

koennondale 15 jan 2011 11:28

Thanks.
Dat heb ik ook gehoord. Begreep dat het ging om de Carbon Flash frames.
Dit is een aluminium. Ik ga het zeker even navragen vanmiddag, omdat Cannondale dit niet als garantie ziet.

Groet

reinr
Forum-lid
Berichten: 319
Lid geworden op: 31 dec 2006 16:30
Locatie: Lelystad
Contact

reinr 15 jan 2011 18:16

dat er geen garantie is zou kunnen kloppen omdat dat plaatje er niet voor niets zit. een punt is wel dat dat plaatje (vind ik) niet goed genoeg vastgelijmd zit.
tip aan c'dale: een stukje alu huls om de poot voldoet beter
De Moerasruiter uit het Paradijs http://www.mtblelystad.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

koennondale
Forum-lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 07 mar 2010 18:19

koennondale 20 jan 2011 07:37

Dat is inderdaad genoeg stof to discussie.
Ik heb het nagevraagd bij de FM. Hij is niet bekend met het probleem en heeft geen mensen terug gehad met klachten.
Bij de Flash F1 zijn in ieder geval geen preventieve maatregelen noodzakelijk.
Verder geeft de FM aan nu er een 2x10 speed i.p.v een triple wordt toegepast de aandrijflijn van de ketting beter is. Dit zou de kans op chansuck zeer klein maken.
Ik hou het wel in de gaten.

kaj1500
Forum-lid
Berichten: 1128
Lid geworden op: 25 apr 2008 14:43

kaj1500 20 jan 2011 21:12

Ongeacht het framemateriaal doe je er goed aan om bv een open geknipte binnenband of oud stuurlint om je chainstay te wikkelen, ook het stuk achter de kettingbladen.

Lakschade doet ook pijn.
Jens Voigt has four heart rate training zones: anger, rage, fury and breakaway.

Plaats reactie