Toerfietsers in Leidscherijn (Utrecht)
Zondag 1 mei om 10.30 bij station Lunetten. Het is overigens niet per definitie zo dat het elke zondag wordt, maar dat zien we nog wel.
Wie heeft er zin om ook mee te gaan?
Wie heeft er zin om ook mee te gaan?
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne
Lunetten is niet echt Utrecht west, maar dat is geen vaste startplaats denk ik....
22 mei zal het wel niet druk worden, dan zijn vier van ons nog met 1 been (of 2) in landgraaf, na afloop van limburgs mooiste
Ik ben net verhuisd naar Leidsche Rijn (Vleuterweide), en zoek ook enkele mensen die vanuit LR willen toeren. Mijn leeftijd is 37, bijvoorbeeld op zondag zou ik rond de 50-75 km willen rijden, een gemiddelde van rond de 25-27,5. Liefhebbers ?
Nope, niemand .... het is na 1 keer alweer een beetje doodgebloed. Ik kan zelf ergens in juni pas weer dus wie weet dat we dan (weer) wat actiever worden.
-
- Forum-lid
Charles, je kan gewoon met het Ledig Erf meegaan!
Het is geen samen uit samen thuis groep, maar je leert er wel fietsen!
A is erg fanatiek; hoge snelheden (lekdijk wind tegen 45 km/h), geschoren benen
B is wat rustiger
Gewoon een keer proberen joh!
Elke zondag 1300 vertrek
Het is geen samen uit samen thuis groep, maar je leert er wel fietsen!
A is erg fanatiek; hoge snelheden (lekdijk wind tegen 45 km/h), geschoren benen
B is wat rustiger
Gewoon een keer proberen joh!
Elke zondag 1300 vertrek
be Special, ride a Special
Dit topic is ondertussen alweer een beetje gestorven geloof ik....blaas er nu weer wat leven in.....!
Ik kom oorspronkelijk uit Utrecht (ouders wonen er nog) en ben er bijna ieder weekend (zaterdag werken in U.) en met het mooier wordende weer ga ik bijna iedere zondag dan wel fietsen. Meeste fietsmaten wonen alleen in Amsterdam waar ik studeer. Ik heb wel interesse om met een aantal op zondag te gaan fietsen. Ik rijd dan meetsal 50/60 soms 70+ met ongeveer 30 gem. Ik ben 22.....komende twee weken nog erg druk (moet wel tijd zien te vinden om te trainen) daarna 2 weken in FRakrijk fietsen. Daarna zeker wel tijd om veel (nog meer) te gaan fietsen. Nog steeds mensen interesse?
btw Aan de oostkant van Utrecht kan je toch veel mooier fietsen dan aan west? Oost heb je bossen/heuvelrug/rivier etc......
Ik hoor het wel!
Groeten,
Casper
Ik kom oorspronkelijk uit Utrecht (ouders wonen er nog) en ben er bijna ieder weekend (zaterdag werken in U.) en met het mooier wordende weer ga ik bijna iedere zondag dan wel fietsen. Meeste fietsmaten wonen alleen in Amsterdam waar ik studeer. Ik heb wel interesse om met een aantal op zondag te gaan fietsen. Ik rijd dan meetsal 50/60 soms 70+ met ongeveer 30 gem. Ik ben 22.....komende twee weken nog erg druk (moet wel tijd zien te vinden om te trainen) daarna 2 weken in FRakrijk fietsen. Daarna zeker wel tijd om veel (nog meer) te gaan fietsen. Nog steeds mensen interesse?
btw Aan de oostkant van Utrecht kan je toch veel mooier fietsen dan aan west? Oost heb je bossen/heuvelrug/rivier etc......
Ik hoor het wel!
Groeten,
Casper
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door hmensing op 02 Maart 2005
Welke toerfietser woonachtig in Leidsche-Rijn of omgeving (De Meern, Vleuten, Oog in Al ?) wil straks weer de fiets uit de schuur pakken en regelmatig in groepsverband (2-20 man/vrouw) 's-avonds en/of in het weekend gaan fietsen ?Ik ken op dit moment geen toerfietsclub in de directe omgeving en kan een stok achter de deur best wel gebruiken.Reakties via dit forum.
Welke toerfietser woonachtig in Leidsche-Rijn of omgeving (De Meern, Vleuten, Oog in Al ?) wil straks weer de fiets uit de schuur pakken en regelmatig in groepsverband (2-20 man/vrouw) 's-avonds en/of in het weekend gaan fietsen ?Ik ken op dit moment geen toerfietsclub in de directe omgeving en kan een stok achter de deur best wel gebruiken.Reakties via dit forum.
-
- Forum-lid
Ik zie dat je op zoek bent naar een actieve toerfietsclub. In de diverse reacties kom ik WTC Houten tegen. De leeftijden zouden wat te hoog zijn. Inderdaad ligt de gemiddelde leeftijd ruim boven de 30 maar wat zegt dat. Ik zou zeggen kom eerst eens kijken en probeer eens mee te fietsen. Ondanks de wat hogere leeftijd zijn diverse leden in staat behoorlijke prestaties bij cyclo sportieven te boeken. Goud bij de Marmotte en Maratone di Dolomiti om maar wat te noemen. Dichter bij huis kun je misschien terecht bij de fiestclub van cafe de Don aan de Meerndijk. Ik weet niet of het een officiele club is maar ik kom regelmatig fietsers met die kleding rijden
NB info over WTC Houten kun je vinden www.houten.com\wtc
NB info over WTC Houten kun je vinden www.houten.com\wtc