Quoten: Origineel geplaatst door onamihs op 20 September 2004
Dit is weer een hoop slap gelul! ;-p Bewijs?... De ene na de andere bekende prof coureur moet ff naar huis om de geboorte van zijn kind bij te wonen. Als er iemand is die veel op een zadel zit, dan zijn het die profs! Dus ....blijf lekker door fietsen op je zadeltje. Ik ben meer bevreesd voor die doping rotzooi.
Natuurlijk zijn jullie allemaal fiets lezers. En daar schrijft Peter Winnen in dat de zaadcellen van wielrenners puntig worden en daardoor wat minder efectief.
In de tour nr 6 staat dat de zadels met gleuf de doorbloeding van het mannelijk lid veel minder stoort. (Meetmethode is de zuurstof aanwezig in de top v/d penis). Het comfort van deze zadels, door een gereduceerd opp. , wordt bij ritten langer dan 60 km als minder ervaren. Maarja dan ben je natuurlijk minder impotent. Maar wanneer je je scheert heb je wel een potent aanzie
Zaadcellen van renners puntig? Het spijt me voor de zeer ervaren Peter winnen maar dat lijkt me erg stug, maar ik zal dat eens gaan checken.
Impotentie en onvruchtbaarheid kunnen onstaan door vele jaren langdurig op een verkeerde manier en/of op een verkeerd zadel te zitten.
De nieuwe stijl zadels ontlasten de zenuwen onder het schaambeen, de druk komt meer te liggen op de knokels onderaan het bekken. Door je zadel meer naar beneden te laten wijzen verminder je de druk op je penis. Ik heb mijn zadel sinds kort 1-2 graden omlaag gericht, resultaat: geen gevoelloze penis na een paar uur koersen, het scheelt een hoop. Iedereen moet de eigen optimale instelling vinden maar meestal moet je zadel niet omhoog wijzen.