Nieuw hier en wil een racefiets kopen, nu met foto`s
Zoals beloofd
hier komen de foto`s van mijn nieuwe racefiets
een zijaanzichtje:
ziehier de carbon voorvork:
en de rox 9.0 fietscomputer die ik ook op de mtb gebruik
Ok het hoort niet helemaal in het racefietstopic thuis maar dit is mijn terrein ros
hier komen de foto`s van mijn nieuwe racefiets
een zijaanzichtje:
ziehier de carbon voorvork:
en de rox 9.0 fietscomputer die ik ook op de mtb gebruik
Ok het hoort niet helemaal in het racefietstopic thuis maar dit is mijn terrein ros
- alliance_0
- Forum-lid
Ik zou de sensor van de computer draaien, dus naar voren laten wijzen. Dan kan hij nooit tussen de spaken slaan, als er iets verkeerd mocht gaan.
alliance_0 schreef:Ik zou de sensor van de computer draaien, dus naar voren laten wijzen. Dan kan hij nooit tussen de spaken slaan, als er iets verkeerd mocht gaan.
Dat vind ik eigenlijk wel een heel erg goed idee, ik heb daar niet aan gedacht, ik ga een idd voor de zekerheid omdraaien.
-
- Forum-lid
Mooie fiets!
Blijven trainen en na een paar keer fiets je de 50km met gemak en kan je richting de 100km grens.
Blijven trainen en na een paar keer fiets je de 50km met gemak en kan je richting de 100km grens.
ja, denk dat dat wel moet kunnen, zeker als ik iets minder hard rijd...
Ik wist eerlijk gezegd ook niet hoe hard ik zou gaan rijden, dus ben eigenlijk maar op mijn hartslag gaan rijden zodat ik niet zou gaan verzuren
Ik wist eerlijk gezegd ook niet hoe hard ik zou gaan rijden, dus ben eigenlijk maar op mijn hartslag gaan rijden zodat ik niet zou gaan verzuren
Dat is denk ik het verstandigste, ben helaas niet altijd even verstandig als ik aan het sporten ben en laat me nog wel is meeslepen..
Vanochtend eerst een uur zwemtraining gehad en net terug van 10km hardlopen..
Morgen maar weer een stukje fietsen, rustig aan
Vanochtend eerst een uur zwemtraining gehad en net terug van 10km hardlopen..
Morgen maar weer een stukje fietsen, rustig aan