Forum rit voor Titanium rijders
-
- Forum-lid
in september ben ik op vakantie. tot 18 september
daarvoor en daarna heb ik alle tijd
daarvoor en daarna heb ik alle tijd
Lijkt me leuk, en vooral ook erg mooi al dat titanium op de weg !! (Met een carbon achtertrein wordt het natuurlijk wel verplicht kopwerk )
Ben eind juli/begin augustus op vakantie. Voor of na zou kunnen, geen voorkeur voor zaterdag of zondag.
@body - ik woon "precies" in het midden van het land en wil met alle plezier meehelpen met organiseren / route uitzetten
Ben eind juli/begin augustus op vakantie. Voor of na zou kunnen, geen voorkeur voor zaterdag of zondag.
@body - ik woon "precies" in het midden van het land en wil met alle plezier meehelpen met organiseren / route uitzetten
Bedankt ik houd me aanbevolen.wido schreef:Lijkt me leuk, en vooral ook erg mooi al dat titanium op de weg !! (Met een carbon achtertrein wordt het natuurlijk wel verplicht kopwerk )
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
- VNTBerggeit2011
- Forum-lid
ik ben ook wel geinteresseerd.
22 april 2012, 8HW Tita-lovers parade http://www.facebook.com/event.php?eid=105485112895726" onclick="window.open(this.href);return false;
We hebben al een aardig titaniumlijstje
1. Pieter
2. Body
3. Emmo
4. 4.Kids
5. Bingohome
6. Charite
7. Paul1978
8. Pieter Mels
9. Delsol
10. Wido
11. Mao (onder voorbehoud)
12. VNTBerggeit2011
1. Pieter
2. Body
3. Emmo
4. 4.Kids
5. Bingohome
6. Charite
7. Paul1978
8. Pieter Mels
9. Delsol
10. Wido
12. VNTBerggeit2011
Albert Einstein
Albert Einstein
Je staat erbij
body schreef:
1. Pieter
2. Body
3. Emmo
4. 4.Kids
5. Bingohome
6. Charite
7. Paul1978
8. Pieter Mels
9. Delsol
10. Wido
12. VNTBerggeit2011
13. Wybi
Laatst gewijzigd door Einstein op 29 jun 2011 10:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Albert Einstein
Albert Einstein
Goededag titanium rijders
Ben een beetje ziek thuis het internet een keer lekker de hele dag een beetje uitpluizen valt mij oog op dit evenement. Ik ben altijd in voor dit soort evenementen dus bij deze ben ik er ook bij mits de datum in het schema past ben namelijk veel in de Ardennen marathon of andere tochten aan het rijden en zit in oosterijk begin sept en moet alleen beslissen of ik met de MTB of race moet komen maar gezien de andere de VN Aeolus race
Ben een beetje ziek thuis het internet een keer lekker de hele dag een beetje uitpluizen valt mij oog op dit evenement. Ik ben altijd in voor dit soort evenementen dus bij deze ben ik er ook bij mits de datum in het schema past ben namelijk veel in de Ardennen marathon of andere tochten aan het rijden en zit in oosterijk begin sept en moet alleen beslissen of ik met de MTB of race moet komen maar gezien de andere de VN Aeolus race
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat