Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
set 60mm carbon tubewielen - Verkocht
stokie vergeet dat helemaal niet en heeft voor een maat van de week een set 60 mm tubes met novatec naven in ontvangst genomen van Shanghay hongying.
Vriend heeft een totaalprijs betaald van 365 euro voor zijn setje tubes inclusief paypal fee, inklaring en verzendkosten.
Vriend heeft een totaalprijs betaald van 365 euro voor zijn setje tubes inclusief paypal fee, inklaring en verzendkosten.
Dat de wielen van Shanghai Hongying 365 euro kosten als de douane ze er niet uit pikt is geen relevante informatie in mijn verkooptopic, daar bestaat al een ander topic voor. Ik heb hiervoor meerdere malen heel duidelijk aangegeven wat ik verkoop, waar het vandaan komt en wat het daar kost. Blijkbaar is het nog niet duidelijk: IK VERKOOP GEEN WIELEN VAN SHANGHAI HONGYING!!!
Vreemd dat de consument zich wel laat leiden door door de producent bedachte types en daarmee samenhangende prijsniveaus, maar zodra dit handvat, wat meer op marketing is gebaseerd dat iets anders, niet aanwezig is elk product hetzelfde is. Als het merkloos is en uit China komt is het één pot nat en gaat het ineens alleen om het allergoedkoopste, zonder na te gaan wat je precies koopt.
Van mij mag er een slotje op, ze zijn verkocht.
Vreemd dat de consument zich wel laat leiden door door de producent bedachte types en daarmee samenhangende prijsniveaus, maar zodra dit handvat, wat meer op marketing is gebaseerd dat iets anders, niet aanwezig is elk product hetzelfde is. Als het merkloos is en uit China komt is het één pot nat en gaat het ineens alleen om het allergoedkoopste, zonder na te gaan wat je precies koopt.
Van mij mag er een slotje op, ze zijn verkocht.