Dit was oa. de vraag van de TS. En daar heb ik mijn persoonlijke mening op gegeven. Net zozeer als dat anderen ze wel mooi mogen vinden.tinn schreef: Kortom wat vind jij?
Stealth bikes
- daniel1975
- Forum-lid HC
Less is bore
Het mooiste is natuurlijk als het plaatje klopt en alles mooi zwart of wit is. Ik heb dan ook helm enzo bijpassend zwart:dirber schreef:Ik vind de bikes wel mooi, ingetogen.
Maar ik zie er geen coureurs bij, wat hebben zij voor kleding aan en klopt het plaatje dan nog wel?
Heb je naast je kleding met clubkleuren (en reclame) hiervoor nog een eigen kledinglijn om het geheel stijlvol te houden voor dit soort fietsen?
Welk kleur bidon, helm, bril gebruik je etc.
Het allermooiste is natuurlijk dat je buiten de looks ook nog de stenen uit de straat rijdt, daar oefen ik nog een beetje op
-
- Forum-lid
ff een vraag, moet een stealth bike zwart zijn of zou een witte bike met enige kleine accenten ook een stealth bike kunnen zijn.
Wat is de definitieve definitie van een stealthbike.
Ik dacht altijd dat een stealthbike een onherkenbare bike moet zijn zondre herkenbare merknamen erop.
Kan het verkeerd hebben uiteraard.
Ik dacht altijd dat een stealthbike een onherkenbare bike moet zijn zondre herkenbare merknamen erop.
op een waterfiets kom je ook vooruit
Stealth betekent "Heimelijk". Dat is natuurlijk de reden dat de Amerikanen hun, voor de radar "onzichtbare", straaljager deze naam hebben gegeven. Maar omdat die Stealth helemaal matzwart is, ben ik ervan uit gegaan dat een stealth bike een (bijna) geheel (mat-)zwarte bike is.tosstheboss schreef:ff een vraag, moet een stealth bike zwart zijn of zou een witte bike met enige kleine accenten ook een stealth bike kunnen zijn.
Leef! Fiets!
Met alle respect, maar dit zijn zo te zien geen matzwarte bikes, maar gewone zwarte. Het matte is volgens mij toch wel waarin de stealthbike zich onderscheidt van alle andere zwarte fietsen.patrickh1 schreef:2 van mijn voormalige (stealth )bikes .
En over de rijder gesproken: De kleding hoeft niet perse te matchen: Ik vind Cavendish zijn stealth mclaren verge erg goed staan ondanks zijn lelijke HTC pak
en over MClaren gesproken.. het is een trend die volgens mij over is gekomen uit de autowereld en die je daar dan ook steeds meer ziet
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die mat-zwarte rage die er nu een beetje lijkt te komen bij zulke top sportwagens mag van mij ook direct stoppen. Hier rijdt ook een matzwarte 911; ziet er niet uit. Een Porsche hoort te blinken op je oprit!
Less is bore
- Lcsmet
- Forum-lid HC
OT: Dan blijf jij toch gewoon met je blinkende bak rijden.daniel1975 schreef:Die mat-zwarte rage die er nu een beetje lijkt te komen bij zulke top sportwagens mag van mij ook direct stoppen. Hier rijdt ook een matzwarte 911; ziet er niet uit. Een Porsche hoort te blinken op je oprit!
Ik zie niet echt het probleem.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend