Cote d,azur......hanz1963 schreef:Niet teveel zeuren over het weer, en de verwachtingen. Gewoon gaan fietsen!
Ik heb afgelopen weekend, tegen alle voorspellingen in, 4 1/2 uur droog op de racefiets gezeten (en buiten bedoel ik!!) En daarna ook nog een hele zondagmiddag geborreld in de achtertuin...
Én van beide erg genoten
Takkenweer
Cote d' Azeur......Foonpet schreef: Cote d,azur......
Nee hoor, gewoon Utrechtse heuvelrug
idd rotweer
vandaag sla ik even over, vanmiddag mijn fiets gepoetst, en om hem nu gelijk weer vies te maken
gisteren een wedstrijd gereden, duseen dagje rust komt op zich goed uit
vandaag sla ik even over, vanmiddag mijn fiets gepoetst, en om hem nu gelijk weer vies te maken
gisteren een wedstrijd gereden, duseen dagje rust komt op zich goed uit
.
Laatst gewijzigd door eelcoz op 07 dec 2011 22:16, 2 keer totaal gewijzigd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
En je moet geluk hebben waar je woont en wanneer je kunt trainen ivm werk.
Ik heb net een heerlijk uur op de spinner gezeten, ging super. Geeft toch weer goed gevoel.
Ik heb net een heerlijk uur op de spinner gezeten, ging super. Geeft toch weer goed gevoel.
Less is bore
Lekker in de Alpen gereden. Je raad het nooit.... al 3 dagen takkenweer! Al bij al niet zo erg, bergaf gaat het wat trager, maar da's dan weer minder fris, en bergop gaat het even hard (niet vooruit).sram60 schreef:Lekker in de Alpen gereden op mijn Tacx I - Magic de laatste dagen, geeft een voldaan gevoel om lekker te trainen als het buiten hard regend.
"Het is een kwestie van perceptie: Als jij afdaalt terwijl ik klim, vlieg ik die berg op!"
Focus Cayo 3.0 2011
Focus Cayo 3.0 2011
- superrose
- Forum-lid
- Contact
Ik denk eraan zo een stukje te fietsen
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten