Dus een alu fiets is meer dan genoeg om te beginnen (het is niet dat ik een pak trager ga als een vriend op een carbon fiets?)dave73nl schreef:Mwa rij al heel lang met volle tevredenheid op een alu fiets Denk dat het verkoop technisch mss lekkerder ligt dat advies
Kopen of niet kopen?
Ah k dus een alu fiets is prima om te beginnen, die fietsenmaker wilt dus alleen meer geld krijgen...bibske schreef:Nee hoor, als je een pak trager gaat dan een vriend op een carbon racer ligt dat puur aan je eigen benen!!
Kent iemand anders een goede verkoper van fietsen (die goedkoop/goede kwaliteit zijn) liefst in België
Ik heb al een paar keer op de site van Salden (nederland) gezeten, maar weet niet of deze de moeite is
Misschien handig om aan te geven waar in België? Oostende en Bastogne liggen niet vlakbij elkaarjdruwe schreef:Ah k dus een alu fiets is prima om te beginnen, die fietsenmaker wilt dus alleen meer geld krijgen...bibske schreef:Nee hoor, als je een pak trager gaat dan een vriend op een carbon racer ligt dat puur aan je eigen benen!!
Kent iemand anders een goede verkoper van fietsen (die goedkoop/goede kwaliteit zijn) liefst in België
Ik heb al een paar keer op de site van Salden (nederland) gezeten, maar weet niet of deze de moeite is
XD , ik woon in antwerpenfranks schreef:Misschien handig om aan te geven waar in België? Oostende en Bastogne liggen niet vlakbij elkaarjdruwe schreef:Ah k dus een alu fiets is prima om te beginnen, die fietsenmaker wilt dus alleen meer geld krijgen...bibske schreef:Nee hoor, als je een pak trager gaat dan een vriend op een carbon racer ligt dat puur aan je eigen benen!!
Ken niet veel uit die regio maar hoor goede commentaar gelezen (ander forum) van bikecenter (Heist op de Berg -Koga, Trek, Cannondale, Cube, ...) en Primator (Cervelo, Pinarello, Ridley, Zanatta, Trek (blijkbaar goede prijzen). Je kan ook steeds langsgaan bij AS Adventure.
In Nederland is Hopmans (Bergen op Zoom) niet te ver, scherpe prijzen maar je moet maar eens zoeken op dit forum...
maar misschien hebben andere mensen wel ervaring met een fietsenmaker uit de regio of anders ook eens kijken op het forum bij vlaamse collega's
In Nederland is Hopmans (Bergen op Zoom) niet te ver, scherpe prijzen maar je moet maar eens zoeken op dit forum...
maar misschien hebben andere mensen wel ervaring met een fietsenmaker uit de regio of anders ook eens kijken op het forum bij vlaamse collega's
Bedankt!, het grootste probleem is dat je bij die meeste winkels geen prijzen ziet op de site zodat je daarheen moet gaanfranks schreef:Ken niet veel uit die regio maar hoor goede commentaar gelezen (ander forum) van bikecenter (Heist op de Berg -Koga, Trek, Cannondale, Cube, ...) en Primator (Cervelo, Pinarello, Ridley, Zanatta, Trek (blijkbaar goede prijzen). Je kan ook steeds langsgaan bij AS Adventure.