...en door het CAS wordt vrijgesprokenmichael2757 schreef:Alberto Contador......al the way, het enige supertalent!.. als hij de Giro laat liggen.
Tour de France 2012
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid
Ja inderdaad dat mag ik van harte voor deze sympathieke jongen hopen.
Ga toch fietsen...
Giro rijdt hij niet meer, heeft hij laatst gezegd. Focus enkel nog op de Tour.
Vrijspraak is een ander verhaal. Als ik wetenschappers en juristen mag geloven die je er over hoort, maakt hij daar toch een goede kans op.
Vrijspraak is een ander verhaal. Als ik wetenschappers en juristen mag geloven die je er over hoort, maakt hij daar toch een goede kans op.
Wat mij leuk lijkt en laat ik eens de interesse polsen;Mr_T schreef:Aangezien dit topic nu al gemaakt is:
Vanaf wanneer zijn de routes bekend?
Het lijkt me leuk om volgend jaar in het voorjaar eens een paar (stukken van) bergetappes te rijden. Leuk om dan later in het jaar die mannen naar boven te zien rijden.
een klimtijdrit op alpe d'huez met een groep
iedereen lapt een tientje of 2 en de winnaar pakt de hele pot
verder is het een leuk ideetje omdat deze klim zo tot de verbeelding spreekt en bij menigeen nog op het verlanglijstje staat
Even de learnings uit de tour 2011:
Gesink graag niet meer vallen
voeckler niet meer te ver in een ontsnapping later meerijden
Andy, als je voor ligt op een berg, fiets dan door, zorg dat je tenminste 3 minuten op Evans hebt
Evans: geen verbeterpunten, misschien iets meer vrienden maken
johnny, kijk uit voor auto's van links
Ik tip contador op 1 en een zwaar afgetrainde gilbert op 2. Gesink 3. Evans en de schlecks vallen allemaal in de eerste week waardoor ze geen deuk in een pakje boter meer rijden.
Gesink graag niet meer vallen
voeckler niet meer te ver in een ontsnapping later meerijden
Andy, als je voor ligt op een berg, fiets dan door, zorg dat je tenminste 3 minuten op Evans hebt
Evans: geen verbeterpunten, misschien iets meer vrienden maken
johnny, kijk uit voor auto's van links
Ik tip contador op 1 en een zwaar afgetrainde gilbert op 2. Gesink 3. Evans en de schlecks vallen allemaal in de eerste week waardoor ze geen deuk in een pakje boter meer rijden.
Over mijn fiets mogen ze lullen, zolang ze maar niet over mijn lul fietsen.
Contador... Evans... De Schlecks blijven volgens mij net niet winnen.
En van ons Nederlands arsenaal aan renners? Ik zet niets op Gesink. Veel poeha vooraf, maar waar was hij? Nee, bij de Rabo's zou ik dan eerder Kruiswijk vooraan willen zien.
En van ons Nederlands arsenaal aan renners? Ik zet niets op Gesink. Veel poeha vooraf, maar waar was hij? Nee, bij de Rabo's zou ik dan eerder Kruiswijk vooraan willen zien.
Volgens het geruchtencircuit worden de contouren van het etappeschema steeds minder vaag.
De start is in Belgie met een proloog in Luik en de dag erna een etappe in lijn.
Verder zitten er wat verrassingen in wo. een Vogezenrit met finish op La Planche de Belles Filles (Les Trois Ballons).
Ook wordt er gesproken over een etappe met de superzware Grand Colombier erin.
Er is sprake van een etappe van Albertville naar La Toussire. Dit zou wel eens een 'sprintetappe' kunnen worden over de Madeleine en Glandon, vergelijkbaar met de Galibier, Alpe d'Huez van dit jaar.
In de Pyreneeën is het nog niet helemaal duidelijk, maar een aankomtst op Pla d'Adet zit er dik in.
De laatste tijdrit lijkt op vrijdag verreden te worden ipv de traditionele zaterdag.
De start is in Belgie met een proloog in Luik en de dag erna een etappe in lijn.
Verder zitten er wat verrassingen in wo. een Vogezenrit met finish op La Planche de Belles Filles (Les Trois Ballons).
Ook wordt er gesproken over een etappe met de superzware Grand Colombier erin.
Er is sprake van een etappe van Albertville naar La Toussire. Dit zou wel eens een 'sprintetappe' kunnen worden over de Madeleine en Glandon, vergelijkbaar met de Galibier, Alpe d'Huez van dit jaar.
In de Pyreneeën is het nog niet helemaal duidelijk, maar een aankomtst op Pla d'Adet zit er dik in.
De laatste tijdrit lijkt op vrijdag verreden te worden ipv de traditionele zaterdag.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP
-
- Forum-lid
Gezien de te verwachten herstelperiode van Gesink, verwacht ik niet veel van hem. Zijn hele winter kon wel eens naar de knoppen gaan.
Ik hoop dat ik het mis heb, want ben een groot fan van hem, maar ik vrees met grote vreze.
Ik hoop dat ik het mis heb, want ben een groot fan van hem, maar ik vrees met grote vreze.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Kunnen Mollema en Kruiswijk als kopmannen naar de TdF.
Less is bore
Hoop nog op mooie acties van Tjallinggii ! Er zit echt meer in deze renner die nog steeds groeit.
Sinds ik hem met groot machtsvertoon de eerste MTB Marathon van Houffalize in 2004 heb zien winnen (op een extreem slecht parcours) ben ik groot fan van hem.
Sinds ik hem met groot machtsvertoon de eerste MTB Marathon van Houffalize in 2004 heb zien winnen (op een extreem slecht parcours) ben ik groot fan van hem.
-
- Forum-lid
Als ie wordt vrijgesproken door het CAS, wint Contador met afstand de Tour van 2012. Hij zal er op gebrand zijn na afgelopen jaar....