Haha dat zijn geen domme vragen hoor! Is persoonlijk, ikzelf zit altijd rond de 8.
Er staat ook meestal een aantal bar op de band zelf
Banden
-
- Forum-lid
- Berichten: 387
- Lid geworden op: 09 jan 2011 14:47
- razenderoeland
- Forum-lid
- Berichten: 1320
- Lid geworden op: 28 jul 2006 21:30
- Locatie: Dronryp
Je kunt gerust met de contnental gp400s rijden. Prima band. Ik heb ook met Michelin pro 3 race gereden. Ook een heel behoorlijke banf, maar wat omleggen betreft een crime.
Qua bandendruk rijdt ik voor met 7.5 en achter met 8.0
Qua bandendruk rijdt ik voor met 7.5 en achter met 8.0
Hoe sterk is de eenzame fietser...
Druk hangt af van je gewicht. Ik doe meestal gewicht delen door 10, dat rijd voor mij het lekkerst. Overigens heb ik 3 merken gereden. Conti 4000s, michelin pro3 en schwalbe ultremo zx. Conti zeker 2000 km mee gereden, waren toen vlak dus om gedraait en de winter mee gerend. Nooit lek gehad. Toen michelin pro 3 1800 km was het grijze laagje er af op sommige plaatsen en lek toen dus vervangen voor ultremo zx. Aanrader plakt aan de weg zeer zacht rubber dus heel snel sneetjes. Na 1650 km gaatje door en door op 2 plekken met als resultaat lek. nadeel conti en schwalbe is dat er allemaal draadjes uitvallen. Maar ze zijn super!
Hoi,
Ciao,
Er zit wel degelijk verschil in bibas. Je moet uiteraard geen parels voor de zwijnen gooien....eelcoz schreef:Een binnenband is een binnenband, daar zit nauwelijk kwaliteitsverschil in. Het gaat om de buitenband.
Ciao,
Snobisme is een dure hobby...
Ik heb goede ervaringen met de Fortezza's van Vredestein. Vooral als je van de Conti's naar de Fortezza gaat merk je dat deze minder weerstand heeft. Van Fortezza naar Michelin Pro 3 wordt ietsje minder, niet veel. Lekrijden geen verschil gemerkt.
Ik heb 2 fietsen: 1 met de conti GP4000s en de 2e met Vredestein Fortezza tricomp. Ben over beide zeer tevreden maar een verschil in weerstand of grip merk ik echt niet!cox schreef:Ik heb goede ervaringen met de Fortezza's van Vredestein. Vooral als je van de Conti's naar de Fortezza gaat merk je dat deze minder weerstand heeft. Van Fortezza naar Michelin Pro 3 wordt ietsje minder, niet veel. Lekrijden geen verschil gemerkt.
No pain no gain, no guts no glory!