Amstel Gold Race 2012 - let op voorinschr. stopt op 10 nov.
Ik doe aan die hele AGR niet meer mee. Sinds drie jaar rijd ik Limburgs Mooiste en vind die veel leuker; mooiere routes, minder druk, geen gedoe met inschrijven en weinig tot geen cowboys die zich ineens coureur wanen (en daarme vaak niet alleen zichzelf maar ook anderen in gevaar brengen).
'I have too many bikes', said no cyclist ever.
,
Laatst gewijzigd door eelcoz op 22 nov 2011 11:09, 1 keer totaal gewijzigd.
- ridefreeordie
- Forum-lid
Tadaaaaa:
Voor de volledigheid willen wij benadrukken dat het vragen van inschrijfgeld niet bedoeld is om onszelf te verrijken. Het wordt enkel en alleen geïnvesteerd in de recreatieve evenementen van de Stichting Amstel Gold Race (Toerversie en Amstel Gold Race 365 dagen per jaar).
Dus gratis consumptie onderweg als je de AGR 365 route fietst!!
Overigens: als je op de langste afstand relatief laat start, dan is het op het einde juist heel erg rustig. Je moet dan wel doorfietsen en dan kun je net als ik 5 minuten voor sluiting binnenkomen
Voor de volledigheid willen wij benadrukken dat het vragen van inschrijfgeld niet bedoeld is om onszelf te verrijken. Het wordt enkel en alleen geïnvesteerd in de recreatieve evenementen van de Stichting Amstel Gold Race (Toerversie en Amstel Gold Race 365 dagen per jaar).
Overigens: als je op de langste afstand relatief laat start, dan is het op het einde juist heel erg rustig. Je moet dan wel doorfietsen en dan kun je net als ik 5 minuten voor sluiting binnenkomen
Ritchey Logic Road
Pinarello Asolo
Cotic BFe
Kona Sutra
Pinarello Asolo
Cotic BFe
Kona Sutra
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat een rare constructie. Je krijgt het nooit voor elkaar, maar eigenlijk moet iedereen die ballentent boycotten.
Less is bore
-
- Forum-lid
+1!!!
Michiel
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Dolomieten Marathon heeft een zeer vergelijkbare constructie. Daar is alleen de weg wel afgezet, maar goed je betaald daar 2x zoveel inschrijfgeld. Van mij hoeft 't beide niet, heb geen zin om een half jaar van te voren veel gedoe op de hals te halen voor een toertochtje.daniel1975 schreef:Wat een rare constructie. Je krijgt het nooit voor elkaar, maar eigenlijk moet iedereen die ballentent boycotten.
Een gratis consumptie als je de AGR 365 doet? Kom op zeg, dat is toch geen investering??ridefreeordie schreef:Tadaaaaa:
Voor mij loont het zeker niet om €5 te verkloten aan een inschrijving. Kan in principe elke vrije fietsdag gaan fietsen op de vaste routes Voordeel als je vlak bij de route woont.
2 jaar geleden mee gedaan. En zoals eerder beschreven. Wandelschoenen zijn ook handig. Koulenberg waar ik nog geen 1000m vanaf woon moeten oplopen
2 jaar geleden mee gedaan. En zoals eerder beschreven. Wandelschoenen zijn ook handig. Koulenberg waar ik nog geen 1000m vanaf woon moeten oplopen
Race: Trek 1.7 Shimano 105
MTB: Merida Big Nine 700 tft
MTB: Merida Big Nine 700 tft
- ridefreeordie
- Forum-lid
[Een gratis consumptie als je de AGR 365 doet? Kom op zeg, dat is toch geen investering??[/quote]
Lees het sarcasme
Lees het sarcasme
Ritchey Logic Road
Pinarello Asolo
Cotic BFe
Kona Sutra
Pinarello Asolo
Cotic BFe
Kona Sutra
wat als we nou gewoon met 10.000 man gaan zwart rijden(lees amstel 365 rijden) kijken wat ze er dan van zeggen? dan heb je pas echt file rijden. soort wandel tocht maar dan 150 km of langer, puur om een statement te maken. ik doe toch niet meer mee, €20 is mijn max voor een tocht tegenwoordig en dan alleen goed uitgepijld en bevooraad.
Climb like an Oreamnos, descend like an Accipiter