Onervaren maar met zin
Wel wel Derksen bezocht en het duizeld me nog haha. Val in maatje 50 dus m'n favourite viel af want die was niet meer in mijn maat leverbaar dus wordt ook een Bianchi Via Nerone 7 of toch maar zeker weet ik pas volgende week want dan kan ik op een ander model in mijn maat gaan proefrijden kijk er naar uit dan bestellen en dan mijn belofte nakomen stoppen met roken en fietsen hahahahaha wie weet wat de toekomst ons zal brengen.
Mvg. Peter
Mvg. Peter
Gewoon zoiets .
Maar ik begrijp 't niet helemaal. Wat is nou je favoriete fiets/type wat ze niet hebben/krijgen in mt 50? De Via Nerone is leverbaar vanaf mt 44.
Het model is uit de markt dus niet meer leverbaar en hij kon niet meer aan mijn maat komen in die kleurstelling jammer kick wel op zwart/wit met rode belijning erdoor ook een Bianchi rijdt trouwens best lekker hoor zo,n Bianchi maar wil nog een ritje maken op een bulls want die ziet er ook goed uit en verder tja weet nog steeds niks definitief qua merk en heb ook geen haast wil alleen een goede keus maken want t is niet niks met die bedragen om een verkeerde keus te maken.
Zo gauw er een meer difinitiefe keuze bepaling kan worden bepaald kom ik daar nog op terug voorlopig heeft de Bianchi nog steeds mijn voorkeur niet alleen vanwege de looks maar ook vanwege de prestaties zover ik die als leek kan bepalen.
Mvg. Peter
Zo gauw er een meer difinitiefe keuze bepaling kan worden bepaald kom ik daar nog op terug voorlopig heeft de Bianchi nog steeds mijn voorkeur niet alleen vanwege de looks maar ook vanwege de prestaties zover ik die als leek kan bepalen.
Mvg. Peter
- Roycosoepie
- Forum-lid
En al iets gekocht?
Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd
Truckers gaan toch nooit over een nachtje ijs?
Gewoon rustig bekijken en proberen. Heel verstandig en nog leuk ook. Hoort bij de voorpret.
Gewoon rustig bekijken en proberen. Heel verstandig en nog leuk ook. Hoort bij de voorpret.
Klopt hahaha zo gauw er iets definitiefs wordt besloten merk je vanzelf laat het hier weten heb geduld en bedankt voor alle suggesties tot nu toe.farelli schreef:Truckers gaan toch nooit over een nachtje ijs?
Mvg. Peter
nou nou ben nu echt effe erdoorheen ongeveer 12 fm gehad en 9 ervan zijn van mening dat ik beter af ben met een carbon frame. Nu heb ik erop mogen rijden maar wouw t is net of je op niks zit t zoeft over de weg alsware dat je vleugels heb inplaats van wielen, maar nu ......
Ik ben een beetje in verlegenheid gebracht en moet bekennen dat ik nu niet meer weet wat ik moet nemen door recente tegenslagen moet ik de aanschaf ook nog eens uitstellen tot later in t jaar. Dit is niet zo erg want dan kan ik me nog beter orieenteren op de geboden modellen.
Wat is er gebeurt wel tot heden een goeie 10 fietsen mogen bestijgen waaronder een paar carbon uitvoeringen van Stevens bull en trek, helaas geen metingen gekregen wel schattingen wel raar eigenlijk gezien t feit dat hier op t forum veel reacties zijn ivm deze meting. Ik ben geschat op een frame van 50 ????? zegt mij dus niks.
Nu mijn vraag ivm carbon of aluminium frame Ik ben 1.67 lang en weeg schoon aan de haak 93 kg ben stevig gebouwd en wat vetrolletjes chauffeur he, ik ben van plan om in 2013 Alpe d'hues te beklimmen ten behoefe van het kankerfonds met deze nog aan te schaffen fiets dus met dit in t hoofd nu mijn vraag waar ben ik t beste mee af en waar kan ik een correcte meting krijgen hier in de buurt van Halsteren voordat ik een fiets kan kopen want elke verkoper heeft zijn mening en elke keer weer toch maar duurder en dit en dat is beter voor wat ik wil met die fiets dus val maar weer terug op dit forum dus wat is voor mij in dit geval de beste keuze en wat is het verschil tussen carbon en aluminium behalve het gewicht (ben bang voor breuken of onderhoudgevoeligheid bij carbon bij lang gebruik)
Alvast bedankt voor jullie reacties hierop.
Mvg. Peter
Ik ben een beetje in verlegenheid gebracht en moet bekennen dat ik nu niet meer weet wat ik moet nemen door recente tegenslagen moet ik de aanschaf ook nog eens uitstellen tot later in t jaar. Dit is niet zo erg want dan kan ik me nog beter orieenteren op de geboden modellen.
Wat is er gebeurt wel tot heden een goeie 10 fietsen mogen bestijgen waaronder een paar carbon uitvoeringen van Stevens bull en trek, helaas geen metingen gekregen wel schattingen wel raar eigenlijk gezien t feit dat hier op t forum veel reacties zijn ivm deze meting. Ik ben geschat op een frame van 50 ????? zegt mij dus niks.
Nu mijn vraag ivm carbon of aluminium frame Ik ben 1.67 lang en weeg schoon aan de haak 93 kg ben stevig gebouwd en wat vetrolletjes chauffeur he, ik ben van plan om in 2013 Alpe d'hues te beklimmen ten behoefe van het kankerfonds met deze nog aan te schaffen fiets dus met dit in t hoofd nu mijn vraag waar ben ik t beste mee af en waar kan ik een correcte meting krijgen hier in de buurt van Halsteren voordat ik een fiets kan kopen want elke verkoper heeft zijn mening en elke keer weer toch maar duurder en dit en dat is beter voor wat ik wil met die fiets dus val maar weer terug op dit forum dus wat is voor mij in dit geval de beste keuze en wat is het verschil tussen carbon en aluminium behalve het gewicht (ben bang voor breuken of onderhoudgevoeligheid bij carbon bij lang gebruik)
Alvast bedankt voor jullie reacties hierop.
Mvg. Peter
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Je gaat de aankoop uitstellen naar later dit jaar. Dat heeft als voordeel dat je dit forum van voor tot achter helemaal kan doorlezen en alle reeds gegeven tips in de verschillende topics kan vergelijken.
Koop je gewoon een fiets die je past, als je hem ook nog eens mooi vindt is dat extra meegenomen.
Elke fiets, behalve extreme wedstrijdfietsen, kan je gewicht aan.
In functie van je gewicht, lengte, doel kan je het beste een triple monteren.
Kijk op het einde van het jaar naar de einde reeksmodellen.
Meer waar voor hetzelfde geld of dezelfde waar voor minder geld.
Succes
Koop je gewoon een fiets die je past, als je hem ook nog eens mooi vindt is dat extra meegenomen.
Elke fiets, behalve extreme wedstrijdfietsen, kan je gewicht aan.
In functie van je gewicht, lengte, doel kan je het beste een triple monteren.
Kijk op het einde van het jaar naar de einde reeksmodellen.
Meer waar voor hetzelfde geld of dezelfde waar voor minder geld.
Succes
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- Supergrover
- Forum-lid HC
Klinkt als mijn uitvoering (2010model) maar die is denk ik idd nergens meer te vinden...SuperBull schreef:Het model is uit de markt dus niet meer leverbaar en hij kon niet meer aan mijn maat komen in die kleurstelling jammer kick wel op zwart/wit met rode belijning erdoor
Mvg. Peter
- Supergrover
- Forum-lid HC
Deze dus: