Oei, hernia, da's zuur. Sterkte ermee. Photoshopje ziet er alvast strak uit maar ben héél benieuwd naar het echte resultaatmarcelca schreef:sorry heb er nog geen echte foto van, loop helaas met een hernia dus moet een beetje voorzichtig zijn, binnen een paar weken heb ik een echte foto ervan...
Heb ze wel gephotoshopt in mijn TCR1 en dan ziet het er zo uit :
Veltec Speed 6.0
-
- Forum-lid
Dat geloof ik meteen, ik kijk uit naar de foto, had de wielen laatst al in de handen bij een lbs. Alleen wat dan te doen met de fulcrum 3 wielen. Die steek ik dan echt niet meer!pieterdijk schreef:Zo bedankt voor de fotoshop. Ik wil de wielen ook in mijn tcr alliance en ik was zeer benieuwd hoe het zou staan.
Nog maar een fiets erbij
pieterdijk schreef:Dat geloof ik meteen, ik kijk uit naar de foto, had de wielen laatst al in de handen bij een lbs. Alleen wat dan te doen met de fulcrum 3 wielen. Die steek ik dan echt niet meer!pieterdijk schreef:Zo bedankt voor de fotoshop. Ik wil de wielen ook in mijn tcr alliance en ik was zeer benieuwd hoe het zou staan.
tja , ik zou zeggen haal ze eraf, zet ze ergens neer waar je ze vergeet, niet ziet en je hebt geen spijt, of verkopen natuurlijk
mijn oude wielset ( de orginele giant set ) houd ik gewoon als reserve.. ( alsof ik daar nog mee ga fietsen )
- jeroenkuiper
- Forum-lid
Zo zien mijn Speed 6.0 velgen er uit in actie. Zal nog eens een foto van de fiets maken.
Foto is niet super scherp. Ik ben de renner in het midden. Is genomen tijdens een relax tochtje.
Gr. Diederik
Foto is niet super scherp. Ik ben de renner in het midden. Is genomen tijdens een relax tochtje.
Gr. Diederik
Thanks voor de link...Is een uurtje rijden voor mij, dus binnenkort eens langswippen. Geen geld voor die set wielen.marcelca schreef:idd, heb mijn setje vanmiddag binnen gekregen bij s-tec vandaan..embee64 schreef:Bij S-Tec voor 555 euro.
ze zijn in het echt nog een stuk mooier als op de foto
Race: Scott Addict 10 2021
Cx: Focus Mares AL 105 2017
MTB: Focus Raven 8.7 2021
Ja, die heeft mooie fietsen staan zeg. Ze zijn ook Storck dealer zag ik. Ik zal eerst even bellen of ze die wielen nog op voorraad hebben voor shimano.
Race: Scott Addict 10 2021
Ik heb ook van te voren even gebeld voordat ik ze besteld had, enige wat ik jammer vond is dat degene die ik aan de foon kreeg geen engels sprak, mijn duits is namelijk zeer slecht..
Ik heb ze toen besteld met achteraf betaling ( dat betaal je gewoon aan UPS ) die het afleverd met totaal geen risico, uiteindelijk waren ze binnen 3 dagen bij mij thuis
Ik heb ze toen besteld met achteraf betaling ( dat betaal je gewoon aan UPS ) die het afleverd met totaal geen risico, uiteindelijk waren ze binnen 3 dagen bij mij thuis