De nederlandse berg
gisteren was thijs ook op tv, weet niet meer welk programma maar hij vertelde dat die berg 2 km hoog moet worden.
het is een onmogelijke project, en die berg zou er ook nooit komen.
ik zie het als media aandacht krijgen
het is een onmogelijke project, en die berg zou er ook nooit komen.
ik zie het als media aandacht krijgen
Racefiets: Concorde R-blade full carbon 2009
Als het net zo succesvol wordt als 'Het Kasteel' in Almere dan ligt er straks een onafgeronde molshoop waar niemand verder geld in steekt of wil steken.
Klinkt als een mooi plan.....op papier. Nu het geld en uitvoering nog.
2km hoog?? Zal lekker worden ivm aanvliegroute Schiphol dan. Dat kan toch nooit. En berg zo hoog moet dan ook gruwelijk veel plek innemen op huidig grondniveau (zowat half Flevoland oid). Waar ga je in hemelsnaam zoveel miljarden kubieke meter grond vandaan halen.
Wat Marsman al eerder zei: 'Ik heb het idee dat Thijs zijn eigen naam wat wil 'vermarkten', maar ik moet zeggen dat hij er een aardige hype omheen weet te bouwen. Met een beetje kennis en denkwerk snap je dat dit nooit gaat gebeuren.'
Het is dat het niet net voor 1 April is......Lijkt me idd meer een mannetje dat in het nieuws wil komen maar doe het dan wel met iets reeels. Wellicht de Marianentrog nabouwen in het Gooimeer?
Wel een mooie ruine voor uilen e.d.
http://www.kasteleninnederland.nl/jml/i ... eel-almere" onclick="window.open(this.href);return false;
Klinkt als een mooi plan.....op papier. Nu het geld en uitvoering nog.
2km hoog?? Zal lekker worden ivm aanvliegroute Schiphol dan. Dat kan toch nooit. En berg zo hoog moet dan ook gruwelijk veel plek innemen op huidig grondniveau (zowat half Flevoland oid). Waar ga je in hemelsnaam zoveel miljarden kubieke meter grond vandaan halen.
Wat Marsman al eerder zei: 'Ik heb het idee dat Thijs zijn eigen naam wat wil 'vermarkten', maar ik moet zeggen dat hij er een aardige hype omheen weet te bouwen. Met een beetje kennis en denkwerk snap je dat dit nooit gaat gebeuren.'
Het is dat het niet net voor 1 April is......Lijkt me idd meer een mannetje dat in het nieuws wil komen maar doe het dan wel met iets reeels. Wellicht de Marianentrog nabouwen in het Gooimeer?
Wel een mooie ruine voor uilen e.d.
http://www.kasteleninnederland.nl/jml/i ... eel-almere" onclick="window.open(this.href);return false;
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Ik vind het ronduit een debiel plan, een berg van 2000 meter hoogte! Tuurlijk?? Kijk, wil je een heuvel bouwen in de polder van een metertje of 600 (al lastig genoeg) dan kun je nog eens e.a. gaan uitwerken. Er zijn niet voor niets geen bergen in Nederland...
Mwoah, half Flevoland..... Ik denk dat je met 8 bij 8 km al een heel eind bent....zorroi schreef: En berg zo hoog moet dan ook gruwelijk veel plek innemen op huidig grondniveau (zowat half Flevoland oid). Waar ga je in hemelsnaam zoveel miljarden kubieke meter grond vandaan halen.
Evengoed zie ik het ook nog niet gelijk gebeuren, maar hoop ik van wel
Groet,
Eric
-4 wheels to move your body, 2 wheels to move your soul-
Eric
-4 wheels to move your body, 2 wheels to move your soul-
Teken eens een driehoekje van 2km hoog en dus 4km grofweg horizontaal (8km doorsnede zoals je aangaaf) dat is dus HEEL HEEL HEEL erg steil omhoog. Gaat niet lukken
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
De Mt Ventoux kent een hoogteverschil van 1700m, een rondje er omheen is al snel 90km. Een rondje Flevoland (NO polder even buiten beschouwing gelaten) is ongeveer 140km, half Flevoland is dus zeker niet overdreven. Ik zou er eerder voor kiezen om het Markermeer droog te leggen en daar een berg zand te storten. Leg dan gelijk ook maar even een snelweg en een spoorverbinding aan en dan ben je ook meteen een hoop fileleed kwijt.
- robbebopper
- Forum-lid HC
En dan die snelweg natuurlijk door een echte tunnel door die berg .
Overigens, waarom zou je niet al het afval van Nederland op een centrale plaats storten? Dan ben je na een jaar of twintig toch al een heel eind.
Overigens, waarom zou je niet al het afval van Nederland op een centrale plaats storten? Dan ben je na een jaar of twintig toch al een heel eind.
De deelnemers aan de tijdrijderscup zullen dan ook wel de nodige moeite moeten doen om hun PR te verbeteren, alhoewel er nu ook al een helling (brug over de A27) in het parcours is opgenomen.
In Napels schijnen ze ook nog wat over te hebben, scheelt toch al snel weer 10 jaar.robbebopper schreef:Overigens, waarom zou je niet al het afval van Nederland op een centrale plaats storten? Dan ben je na een jaar of twintig toch al een heel eind.
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Een collega van mij maakt een mooie opmerking. Graaf eerst een kilometer naar beneden, de grond gooi je naast de kuil en je hebt 2000 meter
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
Ijsselmeer uitdipen; Markermeer volgooien en een berg erop aanleggen.depoldertoerist schreef:Een collega van mij maakt een mooie opmerking. Graaf eerst een kilometer naar beneden, de grond gooi je naast de kuil en je hebt 2000 meter
2 vliegen in een klap. Grote extra reservoir zoet water. Plus een Nederlands berg.
daarna nog onze naam in het buitenland aanpassen. Pays-bas, pais bajo, paesi bassi kloppen dan niet meer.
Live fast; die young. mijn blog
http://www.nu.nl/sport/2592433/sportbon ... rland.html" onclick="window.open(this.href);return false;