Veel van de gesuggereerde fietsen hebben een FSA Gossamer crankstel. Dit is een serie die vergelijkbaar is met de tiagra.
Waarom doen ze dat bij een verder met 105 of Ultegra afgemonteerde fiets?
Beginnersfiers budget 800-900 euro
Om toch nog concurrerend geprijsd te kunnen zijn. Kopers kijken voornamelijk naar de derailleurs en de shifters, daar speelt men zo handig op in. Zelfde geldt voor de wielen, ook vaak een ondergeschoven kindje.SandervdV schreef:Veel van de gesuggereerde fietsen hebben een FSA Gossamer crankstel. Dit is een serie die vergelijkbaar is met de tiagra.
Oeps, overheen gelezen haha,.. jij krijgt alle eernpjri schreef:Haha Carrinthe geeft gewoon dezelfde tip als ik alleen bij een andere fietsenmaker
Giant TCR 0 (2011) + Shimano WH-RS80-C50
Wanneer je een fiets zoekt in de prijscategorie zoals TS dan worden er ergens concessies gedaan. Meestal de wielen en soms de crank en de remmen. Ik moet zeggen dat toen ik 2 maanden geleden mij in de materie ging verdiepen ik ook mijn vraagtekens had bij FSA cranks, ben er ondertussen (na veel lezen) wel achter dat de algemene opinie is dat er weinig mis is aan een FSA crank,... daarnaast vind ik ze persoonlijk veel mooier dan de standaard Ultegra crank en het zou dan ook voor mij zeker geen dealbreaker zijn.SandervdV schreef:Veel van de gesuggereerde fietsen hebben een FSA Gossamer crankstel. Dit is een serie die vergelijkbaar is met de tiagra.
Giant TCR 0 (2011) + Shimano WH-RS80-C50
No problemo. Laten we zeggen, dat het een aardige tip was dan
http://www.wix.com/markihuana/allstars" onclick="window.open(this.href);return false;