Alles over vakanties op én met de fiets

Bikemotion 2011

tosstheboss
Forum-lid

tosstheboss 04 sep 2011 10:46

altijd weer een leuke dag, kwijlend door de diverse stands, alles in me op nemen over van alles en nog wat.
dit jaar erg geintreseerd naar de nieuwe ultegra di2 en watie gaat kosten op de diverse modellen, zeker wat de prijzen gaan worden van de kuota kharma wat voor mij het mooiste fiets is die men kan kopen.
zal er zeker weer bij zijn, dus allen tot ziens op bikemotion
op een waterfiets kom je ook vooruit

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 04 sep 2011 10:54

Aha, met zijn allen met Fiets erheen fietsen? Daar wil ik dit jaar wel aan meedoen. Maar ik ben aan het herstellen van ene blessure, hopelijk zit ik dan weer zingend op de fiets.

Vorig jaar was ik er op de laatste dag, je weet wel voor vaktypes en pers, en de beurs liep op zijn einde. Dat was wel armoe hoor, dus dit jaar wil ik op een goeie dag gaan.

Eigenlijk vind ik het geen hol aan, maar toch ook heel spannend, al die mooie spulletjes. Ik voel me dan net een ekster.
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

NoChain
Forum-lid

NoChain 04 sep 2011 20:41

Meestal gaan wij ook maar om de 2 jaar, uiteindelijk heb je het wel rap weer gezien en verandert er niet zoveel. Maar dit jaar gaan we normaal terug.
Vorig jaar op maandagochtend zonder file in Utrecht geraakt, hopelijk lukt dat nu weer. Wij gaan vooral om iets te drinken bij bepaalde standen, een ijsje bij veltec, ... en ja ook wel voor de fietskes te zien :)

catscanner
Forum-lid
Contact

catscanner 06 sep 2011 11:10

Vorig jaar heb ik vanuit 's Hertogenbosch meegefietst naar Utrecht en dat is dermate goed bevallen dat ik dit jaar weer wil. Weet iemand of er dit jaar weer naar Bikemotion wordt gefietst vanuit 's Hertogenbosch?
Mijn Alpe d'HuZes Facebookpagina: Facebook.com/Jordy-van-Baal-fietst-Alpe-Dhuzes-2014. Like & Share!
Fiets jij ook voor het goede doel? Kijk snel hier.

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 29 sep 2011 07:52

Tijd voor een schopje :)

Ben van plan te gaan op de zondag met Eelcoz. Zijn er nog meer forumleden die we daar kunnen treffen? Ik weet dat Chris Kuiper een stand heeft.

HenH
Forum-lid

HenH 29 sep 2011 11:58

Ik ga op de vrijdag met mijn broertje.
Dan kan ik mooi met mijn studenten OV en je stapt uit voor de jaarbeurs, ideaal het openbaar vervoer.
Wij gaan altijd omdat het leuk is om veel fietsenmerken bij elkaar te zien. Ben je binnen een dag weer op de hoogte van de nieuwste materialen enz.
@havana: Serge heeft ook een stand heb ik gehoord dus die kun je er ook nog tegen komen.
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada

Supergrover
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Supergrover 29 sep 2011 16:15

catscanner schreef:Vorig jaar heb ik vanuit 's Hertogenbosch meegefietst naar Utrecht en dat is dermate goed bevallen dat ik dit jaar weer wil. Weet iemand of er dit jaar weer naar Bikemotion wordt gefietst vanuit 's Hertogenbosch?

Net als voorgaande jaren zal er ook dit jaar weer naar Bike MOTION Benelux worden gefietst. Op zondag 16 oktober zullen we vanuit de vier windstreken vertrekken richting Utrecht, waar we alle trends en innovaties in de fietswereld gaan bewonderen. De startplaatsen zijn Amsterdam, Den Bosch, Gouda en Apeldoorn. De tocht is goed te doen voor iedere fietser en er geldt het principe: 'samen uit, samen thuis'. Na de inspanning kun je in de Jaarbeurs in Utrecht op adem komen met een kop koffie of thee. Ook is er gelegenheid om een douchte te nemen en je om te kleden. Alle deelnemers aan de fietstocht ontvangen een entreekaart voor Bike MOTION Benelux. Geen zorgen, je kunt je fiets op een veilige plek stallen.

Startplaatsen:
Amsterdam Bijlmer Arena: tussen Decathlon en de HMH
Den Bosch: voor het Centraal Station
Gouda: voor het Centraal Station
Apeldoorn: voor het Centraal Station
Vertrek: 10.00uur

Wil je meerijden? Stuur dan een e-mail te sturen naar pieter.homan@sanomamedia.nl o.v.v Op de Fiets naar Bike MOTION.
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

thomwittendorp
Forum-lid

thomwittendorp 29 sep 2011 16:27

havana schreef:Tijd voor een schopje :)

Ben van plan te gaan op de zondag met Eelcoz. Zijn er nog meer forumleden die we daar kunnen treffen? Ik weet dat Chris Kuiper een stand heeft.
Ga ook op de zondag samen met mijn pa. Misschien dat we elkaar treffen dan hé ;)
CANNONDALE SuperSix EVO sram red

rooi1977
Forum-lid

rooi1977 29 sep 2011 16:30

Hmmm .. ik ga er maar niet heen ! Word ik veel te lekker gemaakt ..met al dat nieuwe en mooie spul. Heb pas een nieuwe fiets ..

Supergrover
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Supergrover 29 sep 2011 20:56

Op zaterdag 15 oktober zal Mario Cipollini aanwezig zijn op de stand van de BeNeLux dealer NGB Europe, stand 11.B060.

Bianchi via Nirone 7

farelli
Forum-lid

farelli 29 sep 2011 22:11

supergrover1 schreef:Op zaterdag 15 oktober zal Mario Cipollini aanwezig zijn op de stand van de BeNeLux dealer NGB Europe, stand 11.B060.

Misschien dat ik m'n vrouw meekrijg..... :lol:
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

Supergrover
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Supergrover 29 sep 2011 22:24

farelli schreef:
supergrover1 schreef:Op zaterdag 15 oktober zal Mario Cipollini aanwezig zijn op de stand van de BeNeLux dealer NGB Europe, stand 11.B060.

Misschien dat ik m'n vrouw meekrijg..... :lol:

hehehehe slimme zet ja, dit jaar meer vrouwelijke bezoekers...

;)

Bianchi via Nirone 7

Plaats reactie