Bikemotion 2011
-
- Forum-lid
altijd weer een leuke dag, kwijlend door de diverse stands, alles in me op nemen over van alles en nog wat.
dit jaar erg geintreseerd naar de nieuwe ultegra di2 en watie gaat kosten op de diverse modellen, zeker wat de prijzen gaan worden van de kuota kharma wat voor mij het mooiste fiets is die men kan kopen.
zal er zeker weer bij zijn, dus allen tot ziens op bikemotion
dit jaar erg geintreseerd naar de nieuwe ultegra di2 en watie gaat kosten op de diverse modellen, zeker wat de prijzen gaan worden van de kuota kharma wat voor mij het mooiste fiets is die men kan kopen.
zal er zeker weer bij zijn, dus allen tot ziens op bikemotion
op een waterfiets kom je ook vooruit
- superrose
- Forum-lid
- Contact
Aha, met zijn allen met Fiets erheen fietsen? Daar wil ik dit jaar wel aan meedoen. Maar ik ben aan het herstellen van ene blessure, hopelijk zit ik dan weer zingend op de fiets.
Vorig jaar was ik er op de laatste dag, je weet wel voor vaktypes en pers, en de beurs liep op zijn einde. Dat was wel armoe hoor, dus dit jaar wil ik op een goeie dag gaan.
Eigenlijk vind ik het geen hol aan, maar toch ook heel spannend, al die mooie spulletjes. Ik voel me dan net een ekster.
Vorig jaar was ik er op de laatste dag, je weet wel voor vaktypes en pers, en de beurs liep op zijn einde. Dat was wel armoe hoor, dus dit jaar wil ik op een goeie dag gaan.
Eigenlijk vind ik het geen hol aan, maar toch ook heel spannend, al die mooie spulletjes. Ik voel me dan net een ekster.
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
Meestal gaan wij ook maar om de 2 jaar, uiteindelijk heb je het wel rap weer gezien en verandert er niet zoveel. Maar dit jaar gaan we normaal terug.
Vorig jaar op maandagochtend zonder file in Utrecht geraakt, hopelijk lukt dat nu weer. Wij gaan vooral om iets te drinken bij bepaalde standen, een ijsje bij veltec, ... en ja ook wel voor de fietskes te zien![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Vorig jaar op maandagochtend zonder file in Utrecht geraakt, hopelijk lukt dat nu weer. Wij gaan vooral om iets te drinken bij bepaalde standen, een ijsje bij veltec, ... en ja ook wel voor de fietskes te zien
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
-
- Forum-lid
- Contact
Vorig jaar heb ik vanuit 's Hertogenbosch meegefietst naar Utrecht en dat is dermate goed bevallen dat ik dit jaar weer wil. Weet iemand of er dit jaar weer naar Bikemotion wordt gefietst vanuit 's Hertogenbosch?
Mijn Alpe d'HuZes Facebookpagina: Facebook.com/Jordy-van-Baal-fietst-Alpe-Dhuzes-2014. Like & Share!
Fiets jij ook voor het goede doel? Kijk snel hier.
Fiets jij ook voor het goede doel? Kijk snel hier.
Tijd voor een schopje ![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Ben van plan te gaan op de zondag met Eelcoz. Zijn er nog meer forumleden die we daar kunnen treffen? Ik weet dat Chris Kuiper een stand heeft.
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Ben van plan te gaan op de zondag met Eelcoz. Zijn er nog meer forumleden die we daar kunnen treffen? Ik weet dat Chris Kuiper een stand heeft.
Ik ga op de vrijdag met mijn broertje.
Dan kan ik mooi met mijn studenten OV en je stapt uit voor de jaarbeurs, ideaal het openbaar vervoer.
Wij gaan altijd omdat het leuk is om veel fietsenmerken bij elkaar te zien. Ben je binnen een dag weer op de hoogte van de nieuwste materialen enz.
@havana: Serge heeft ook een stand heb ik gehoord dus die kun je er ook nog tegen komen.
Dan kan ik mooi met mijn studenten OV en je stapt uit voor de jaarbeurs, ideaal het openbaar vervoer.
Wij gaan altijd omdat het leuk is om veel fietsenmerken bij elkaar te zien. Ben je binnen een dag weer op de hoogte van de nieuwste materialen enz.
@havana: Serge heeft ook een stand heb ik gehoord dus die kun je er ook nog tegen komen.
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
- Supergrover
- Forum-lid HC
catscanner schreef:Vorig jaar heb ik vanuit 's Hertogenbosch meegefietst naar Utrecht en dat is dermate goed bevallen dat ik dit jaar weer wil. Weet iemand of er dit jaar weer naar Bikemotion wordt gefietst vanuit 's Hertogenbosch?
Net als voorgaande jaren zal er ook dit jaar weer naar Bike MOTION Benelux worden gefietst. Op zondag 16 oktober zullen we vanuit de vier windstreken vertrekken richting Utrecht, waar we alle trends en innovaties in de fietswereld gaan bewonderen. De startplaatsen zijn Amsterdam, Den Bosch, Gouda en Apeldoorn. De tocht is goed te doen voor iedere fietser en er geldt het principe: 'samen uit, samen thuis'. Na de inspanning kun je in de Jaarbeurs in Utrecht op adem komen met een kop koffie of thee. Ook is er gelegenheid om een douchte te nemen en je om te kleden. Alle deelnemers aan de fietstocht ontvangen een entreekaart voor Bike MOTION Benelux. Geen zorgen, je kunt je fiets op een veilige plek stallen.
Startplaatsen:
Amsterdam Bijlmer Arena: tussen Decathlon en de HMH
Den Bosch: voor het Centraal Station
Gouda: voor het Centraal Station
Apeldoorn: voor het Centraal Station
Vertrek: 10.00uur
Wil je meerijden? Stuur dan een e-mail te sturen naar pieter.homan@sanomamedia.nl o.v.v Op de Fiets naar Bike MOTION.
-
- Forum-lid
Ga ook op de zondag samen met mijn pa. Misschien dat we elkaar treffen dan héhavana schreef:Tijd voor een schopje
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
- Supergrover
- Forum-lid HC
Op zaterdag 15 oktober zal Mario Cipollini aanwezig zijn op de stand van de BeNeLux dealer NGB Europe, stand 11.B060.
Misschien dat ik m'n vrouw meekrijg.....supergrover1 schreef:Op zaterdag 15 oktober zal Mario Cipollini aanwezig zijn op de stand van de BeNeLux dealer NGB Europe, stand 11.B060.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
- Supergrover
- Forum-lid HC
farelli schreef:Misschien dat ik m'n vrouw meekrijg.....supergrover1 schreef:Op zaterdag 15 oktober zal Mario Cipollini aanwezig zijn op de stand van de BeNeLux dealer NGB Europe, stand 11.B060.
hehehehe slimme zet ja, dit jaar meer vrouwelijke bezoekers...
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)