drestar schreef:wouw man! dat heb je zeer mooi gedaan, zo wil ik dat ook en ik vind het nog mooi staan ook,
love it
maar onder welke hoek heb je de stuurpen? ging die er zo op? het lijkt wel of je de buis waar de stuurpen op zit langer hebt gemaakt?
en welke maat fiets heb je?
ik zelf ben 1 meter 83 met binnenbeenlengte 88cm en ben van plan een M/L te gaan kopen,waarbij de zadelpen net zo ver uitsteekt als bij jou op de foto als mijn been bijna gestrekt is als ik erop zit en de trapper naar beneden staat,
en ik vond de tcr echt wel een lekkere fiets, merkte weinig verschil met de defy behalve de stuurhoogte
Je moet een natuurlijk goed aan laten meten, maar lijkt dat een M / L een beetje aan de kleine kant zal zijn, ik ben 1,78 met een BBL van 82 a 83 cm en rijd op een TCR1 in de maat M / L, ik zit hier perfect op..
Heb een bij salden gekocht en ze hebben mij helemaal nagemeten en toen passend op de fiets, de L was zeker te groot en de M was voor mij te klein.
Zoals gezegd is de TCR1 wel redelijk race georienteerd, daar moet je van houden, dus erop zitten moet je zo wie zo