Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Kettingbladen

du bois
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 sep 2011 19:41

du bois 07 sep 2011 19:48

Ik heb bladen van TA via een franse site gekocht. zal morgen even voor je opzoeken welke site het was. Je moet wel goed opletten welk model je nodig hebt.

R1Phrankey
Forum-lid
Berichten: 419
Lid geworden op: 14 aug 2011 19:22
Locatie: Roosendaal

R1Phrankey 07 sep 2011 19:52

liviolivius schreef:
R1Phrankey schreef:Sorry voor de topickaping, maar is alleen het binnenblad vervangen door een TA voldoende? Schakelt dat goed met bijvoorbeeld een FSA buitenblad of een Shimano buitenblad?
Geen probleem.
Heb ondertussen een 39T binnenblad van TA gemonteerd op mijn FSA crank. Past inderdaad zonder problemen.
TA blad was overigens aan hele nette prijs (22.75 euro bij Hopmans in Bergen op Zoom).
Ikke blij... :mrgreen:
Mechanische doping? --> Sorin bicarbon slimline

Gebruikersavatar
klimmer
Forum-lid HC
Berichten: 7941
Lid geworden op: 14 apr 2004 20:52
Locatie: Geleen

Gebruikersavatar klimmer 07 sep 2011 22:58

du bois schreef:Ik heb bladen van TA via een franse site gekocht. zal morgen even voor je opzoeken welke site het was. Je moet wel goed opletten welk model je nodig hebt.
Franse site, ach kom nou... Wil je de beste prijs voor TA Bladen: Math Salden in Limbricht. De meest gebruikelijke hebben ze op de plank liggen.
Als je persé niet in de Benelux wilt bestellen: http://www.bike-components.de" onclick="window.open(this.href);return false; , maar die zijn duurder dan Salden.

Plaats reactie