Welke hoge velgen tot 750 euro.
Ik heb voor de Shimano RS 80 C50 gekozen. Aangezien ik ze zelf heb ben ik natuurlijk bevooroordeeld. Waarom:
- Mooi design, subtiel en niet zo schreeuwerig als de Veltec.
- Ultegra naven zijn gewoon goed. Velgen zijn identiek aan de duurdere dura-ace modellen.
- Hele stille freewheel ratel vind ik echt een plus.
- Ultegra naven zijn gewoon goed. Velgen zijn identiek aan de duurdere dura-ace modellen.
Laatst gewijzigd door Carrinthe op 05 sep 2011 23:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Giant TCR 0 (2011) + Shimano WH-RS80-C50
Graag iedereen die gestemd heeft nogmaals stemmen de poll is aangepast ivm veel foutieve stemmen. Zie boven staande
Yep, dit is duidelijker.
Leuke poll, zeker aangezien ik pas geleden voor dezelfde afweging heb gestaan. Ik heb toen gekozen voor de Shimano RS80 C50 (waar ik dan ook nu opnieuw voor gestemd heb) vanwege de eerder genoemde redenen. (subtieler uiterlijk, betrouwbare naaf, velgen hetzelfde als de dura ace, stille freewheel ratel) Ik ben dan ook benieuwd welke afweging door andere stemmers word gemaakt om voor een bepaald wiel te kiezen. Dat is misschien nog wel interessanter dan alleen de poll zelf.
Leuke poll, zeker aangezien ik pas geleden voor dezelfde afweging heb gestaan. Ik heb toen gekozen voor de Shimano RS80 C50 (waar ik dan ook nu opnieuw voor gestemd heb) vanwege de eerder genoemde redenen. (subtieler uiterlijk, betrouwbare naaf, velgen hetzelfde als de dura ace, stille freewheel ratel) Ik ben dan ook benieuwd welke afweging door andere stemmers word gemaakt om voor een bepaald wiel te kiezen. Dat is misschien nog wel interessanter dan alleen de poll zelf.
Giant TCR 0 (2011) + Shimano WH-RS80-C50
-
- Forum-lid
Ik heb ook eerst in deze klasse gekeken, en net niet kunnen vinden wat ik vondt. dus zijn het bij mij de DA C50's geworden. stuk duurder, maar o zo mooi
Ik heb gestemd voor de Cosmics. al hoop ik dan wel voor je dat je er minder problemen mee hebt dan een maat van me, die had eerst last van z''n lagers en nu van een gescheurde velg... hmmm
PS: die kun je ook al voor €675,- kopen bij hopmans.
Ik heb gestemd voor de Cosmics. al hoop ik dan wel voor je dat je er minder problemen mee hebt dan een maat van me, die had eerst last van z''n lagers en nu van een gescheurde velg... hmmm
PS: die kun je ook al voor €675,- kopen bij hopmans.
“Training is like fighting with a gorilla. You don’t stop when you’re tired. You stop when the gorilla is tired.”
Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3
Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3
- distortion
- Forum-lid
Ik heb niet zo lang geleden de Mavic carbone sl 2011 gekocht. Ik ben er zeer tevreden mee tot nu toe met als enig minpunt dat er wel eens water wilt ophopen onder de kappen na een lange regenbui-rit. Verder zijn alle verhalen waar dat ze alle fietsen instant pimpen met de looks en dat het woosh geluid heel vet is. Ik reed daarvoor op Fulcrum r7 wielen.
Simpelweg omdat het zo is!
bedankt voor julie reacties
maakt de keuze alleen niet makkelijker
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Als ik het zo zie blijven er toch maar 2 modellen over.remco1b schreef:bedankt voor julie reacties
Dat is natuurlijk het gevaar van een poll, dat niet iedereen het antwoord geeft dat je eigen keuze bevestigd.
Succes met wat je ook kiest, er zitten niet echt slechte wielen tussen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
lctm dankje,
ik snap dat niet iedereen kiest wat mijnj voorkeur heeft maar het was leuk geweest als ik er wat meer mensen een motivatie hadden geschreven.
ik snap dat niet iedereen kiest wat mijnj voorkeur heeft maar het was leuk geweest als ik er wat meer mensen een motivatie hadden geschreven.
Kuiper; lijkt me de minst probleemloze en ook erg mooi (eenvoud); bovendien goed te servicen bij problemen.De wedstrijdrijders zijn erg enthousiast m.n. over de stijfheid. Cosmic karton valt af voor mij omdat je de kappen zo kan inknijpen, lagerproblemen zijn al genoemd. Shimano RS 80 is het net net voor mij (Dura-Ace valt natuurlijk net buiten budget)
+1Carrinthe schreef:Ik heb voor de Shimano RS 80 C50 gekozen. Aangezien ik ze zelf heb ben ik natuurlijk bevooroordeeld. Waarom: