Advies gevraagd... meer ''cleaner'' look Tarmac
- stikkers van de wielen afhalen
- zwarte stuurpen
- zwarte zadelpen
- zwarte banden
Dan ben je voor een relatief laag bedrag een stuk verder, die crank zou ik lekker laten zitten.
- zwarte stuurpen
- zwarte zadelpen
- zwarte banden
Dan ben je voor een relatief laag bedrag een stuk verder, die crank zou ik lekker laten zitten.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
-
- Forum-lid HC
Enigste wat je moet doen is die kermisbandjes vervangen voor zwarte bandjes en je kabels door zwarte. Verder ziet de fiets er goed uit en hoef je niets meer te veranderen. De combo zwart met witte accenten zoals zadel en stuurlint is oke.
Nee ben geen voorstander van een zwarte cranck. Is opzich heel mooi hoor maar zoals hier al eerder is gezegd, met veel minder moeite kun je veel meer resultaat boeken.
Maar je had denk ik beter een topic kunnen openen met; Welke cranck zal ik gaan kiezen?
Maar je had denk ik beter een topic kunnen openen met; Welke cranck zal ik gaan kiezen?

Do not CROSS the road!
Ik vind de fiets prima zoals ie nu is, maar als je het geheel rustiger wil krijgen zou ik beginnen met zwarte banden. Heb zelf een fiets die geleverd werd met banden met een rode streep, mijn fiets is zwart met rode accenten, en het vervangen van deze rode door zwarte banden was een hele verbetering. Verder zwart zadel, zwarte kabels en zwart stuurlint zouden het geheel rustiger laten ogen. Bij jou fiets zou ik zelfs twijfelen om een blauw stuurlint te monteren, maar dan wel met een zwarte stuurpen.
Focus Mares CX 1 2014
Cube ams super hpc race 2012
Cube ams super hpc race 2012
Heb je fiets even zwarte bandjes en stuur/zadelpen gegeven, zoiets wordt het dan. (ben geen fotosoeper, gewoon een dikke kwast met paint
)
edit; nog eentje bijgevoegd met zwart zadel, stuurlint en bekabeling. Het is maar een puntje beeldvorming, excuses voor de slechte kwaliteit!

edit; nog eentje bijgevoegd met zwart zadel, stuurlint en bekabeling. Het is maar een puntje beeldvorming, excuses voor de slechte kwaliteit!

Do not CROSS the road!
bij mij zit er een carbon fulcrum crank op, werkt goed, prijs valt mee en ziet er neit slecht uitMaSa schreef:Bingo, dat is het eerste waar ik aan dacht, een zwart cranckstel!
maar welke past er nu goed bij de Ultegra groep? De nieuwe donkere Ultegra 2012 crank? of zou dit vloeken bij de rest van de Ultegra 2011 componenten en kan ik juist beter een crank van een volledig ander merk nemen (by the way, de Specialized crank is geen optie met zijn prijs van eur. 650 compleet)