Giant of Cube?
Daar ben ik het niet mee eens. De Cube beschikt duidelijk over de betere wielen van de twee aangedragen fietsen.Verschil tussen de wielen zal minimaal zijn hoewel ik denk dat de Giant iets sterker zijn dan de Fulcrums 7 maar da's puur op basis van gevoel en zonder goede argumenten.
Freude am Fahren
Giant TCR 1 '11
Giant TCR 1 '11
Foto's
Giant TCR 0 (2011) + Shimano WH-RS80-C50
Dat de geometrie in de basis 'comfortabeler' is dan bij Giant wil niet zeggen dat dit voor iedereen de fijnere fiets is hoor..drestar schreef:kan ik me heel goed voorstellenBibi schreef:Bedankt voor al jullie adviezen!
Ik heb vanavond de Cube geprobeerd. Hij fietste erg goed.
Ik heb dus gekozen voor de Cube.
Groeten Bibi
de zit is veel comfortabeler als bij de Giant,
Veel plezier met je nieuwe fiets Bibi!!
Freude am Fahren
Giant TCR 1 '11
Giant TCR 1 '11
Met mijn in verhouding langere bovenlichaam heb ik als beginner geen problemen met de Giant als eerste racefiets. Voelt zeer sportief en snel. Ik heb er overigens wel maar 849 euro voor betaald, (volledig shimano 105), ivm uitlopend model. Dit was de Giant TCR 1 2011
laat me raden! bij Math Salden?Heronimus schreef:Met mijn in verhouding langere bovenlichaam heb ik als beginner geen problemen met de Giant als eerste racefiets. Voelt zeer sportief en snel. Ik heb er overigens wel maar 849 euro voor betaald, (volledig shimano 105), ivm uitlopend model. Dit was de Giant TCR 1 2011
849 euro is echt een lachertje voor die fiets,als je de juiste maat hebt tenminste,overal waren ze in de aanbieding maar enkel tot maatje M/L,(zelfs model 2010 nog) zouden er dan zoveel van in die maat gemaakt zijn of neemt iedereen eerst een L of XL vraag ik mij af...?