Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Horeca stopje - waar laat je je fiets?

girlinred
Forum-lid

Gebruikersavatar girlinred 16 mei 2012 16:35

ever schreef:Ik heb zo'n klein fietsje (framemaat 50) dat ik de illusie heb dat niemand die steelt, daar past toch niemand op. Zit ook wel een zekere kern van waarheid in, in Nederland althans..... ;)
Ik ben wel eens bij een toertocht mijn bonnetje kwijt geraakt waar ik mijn fiets mee terug kon krijgen (zo'n beveiligde stalling). op mijn vraag of ie iemand zag die zo goed op mijn fiets zou passen moest ie lachen :mrgreen:

Denk dat het wel scheelt als je een kleine of erg grote fiets hebt, maar zet hem altijd in het zicht!
~live fast, die young ~

Gastheerg
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 16 mei 2012 16:38

ever schreef:Ik heb zo'n klein fietsje (framemaat 50) dat ik de illusie heb dat niemand die steelt, daar past toch niemand op. Zit ook wel een zekere kern van waarheid in, in Nederland althans..... ;)
Mijn ex dacht dat ook. Weg sleutelhanger :x

Superstick
Forum-lid

Gebruikersavatar Superstick 16 mei 2012 16:55

Gastheerg schreef:
Mijn ex dacht dat ook. Weg sleutelhanger :x
En vandaar dus 'ex'. :D

Gastheerg
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 16 mei 2012 17:49

Superstick schreef:En vandaar dus 'ex'. :D
Zo leuk is dat niet :twisted: Ik had de fiets zelf gebouwd. Wit Giosje met Campa SR incl de pion. Super lichte velgen met voor die tijd slechts 28 spaken. Zijde tubes en alle boutjes vervangen door alu of tita. Tita ketting :shock:

Niet gestolen bij een horeca-stop maar uit de berging van het hotel in de nacht voor de Marmotte (toen die nog leuk was)

jansen01
Forum-lid

jansen01 16 mei 2012 18:32

Gastheerg schreef:
Zo leuk is dat niet :twisted: Ik had de fiets zelf gebouwd. Wit Giosje met Campa SR incl de pion. Super lichte velgen met voor die tijd slechts 28 spaken. Zijde tubes en alle boutjes vervangen door alu of tita. Tita ketting :shock:

Niet gestolen bij een horeca-stop maar uit de berging van het hotel in de nacht voor de Marmotte (toen die nog leuk was)
Zaten er toevallig ook nog (goede) bruine remgreeprubbers en een onbeschadigde Campa zadelpen op? ZONDE ;)
Addict R1

Gastheerg
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 16 mei 2012 18:35

jansen01 schreef:
Gastheerg schreef:

Zaten er toevallig ook nog (goede) bruine remgreeprubbers en een onbeschadigde Campa zadelpen op? ZONDE ;)
:mrgreen:

Nee er waren toen NET witte rubbers beschikbaar en - je weet hoe vrouwen zijn - die gaan voor uiterlijk. Dus witte rubbers.
De zadelpen had ik afgezaagd EN van een tita bout voorzien :mrgreen:
Zadelpen was echt heel minimalistisch afgezaagd dus voor mij niet meer bruikbaar.

joeywl
Forum-lid

joeywl 11 jun 2012 20:26

Bij het Zeepaardje in Noordwijk mag je gewoon je fiets naar binnen rijden. Nooit geen problemen.

steven250
Forum-lid

Gebruikersavatar steven250 11 jun 2012 21:38

Als je in de winter gaat veldrijden gaat ie natuurlijk op de schouder mee naar binnen ;)
Afbeelding
Volg mij via mijn Bike planner blog of via Strava

jansen01
Forum-lid

jansen01 23 jul 2012 09:35

Heb je een leuk fietsje, komt de zon eindelijk eens een serieus kijkje nemen in Nederland: WEG FIETS. Kortom, deze persoon heeft een extreem nare maandagochtend:
http://link.marktplaats.nl/580082824" onclick="window.open(this.href);return false;
Addict R1

rbr
Forum-lid

Gebruikersavatar rbr 23 jul 2012 16:06

Deze persoon had al een nare zondagmiddag. Graag uitkijken naar deze onderdelen c.q. complete fiets en melden! Het is echt geen dertien in een dozijn exemplaar.
Twitter: @rbruijns

Gastheerg
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 23 jul 2012 16:26

jansen01 schreef:Heb je een leuk fietsje, komt de zon eindelijk eens een serieus kijkje nemen in Nederland: WEG FIETS. Kortom, deze persoon heeft een extreem nare maandagochtend:
http://link.marktplaats.nl/580082824" onclick="window.open(this.href);return false;
We weten in ieder geval al wel wat van de dader!

rbr
Forum-lid

Gebruikersavatar rbr 23 jul 2012 19:23

Zou er bijna de humor van in gaan zien als ik niet wist dat die kerel jarenlang gespaard en geupgrade heeft om dit karretje te kunnen hebben. Voor mij mogen ze de handen afhakken van de dader
Twitter: @rbruijns

Plaats reactie