Lijkt verdacht veel op reclame...
Pardon, ik bedoel: Lijkt SEGAL verdacht SEGAL veel SEGAL op SEGAL reclame SEGAL.
Segal Magnesium Bikes
- Superstick
- Forum-lid
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ervaringen zijn prima, maar als je reclame wilt maken kun je beter contact opnemen met Sanoma.
Graag weer op normale wijze ontopic.
Graag weer op normale wijze ontopic.
Less is bore
-
- Forum-lid
reclame!
volgens mij lees ik gewoon een tevreden gebruiker. Maar ja ik heb dan ook geen last van een ziekelijke achterdocht!
volgens mij lees ik gewoon een tevreden gebruiker. Maar ja ik heb dan ook geen last van een ziekelijke achterdocht!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
@amclassic-fan: volgens mij bedoel jij freddykeller zijn verhaal en heeft marchisiocorsa het over mijn post.. Het zou leuker zijn als het hier weer over mijn fiets ging, of iemand die er ook eentje heeft..
Btw: mijn ervaringen met de banden (ultremo zx) zijn ondertussen wel wat minder. Afgelopen vrijdag had ik tijdens een trainingsritje spontaan een klapper achter. Verder zonder erg want de vaart was er net uit en ik reed op een recht stuk weg. Heb er nu maar weer gewoon conti's 4000s om. Daar reed ik hiervoor ook op en toen is me dat nog nooit overkomen..
Btw: mijn ervaringen met de banden (ultremo zx) zijn ondertussen wel wat minder. Afgelopen vrijdag had ik tijdens een trainingsritje spontaan een klapper achter. Verder zonder erg want de vaart was er net uit en ik reed op een recht stuk weg. Heb er nu maar weer gewoon conti's 4000s om. Daar reed ik hiervoor ook op en toen is me dat nog nooit overkomen..
- daniel1975
- Forum-lid HC
Even voor de duidelijkheid: freddykeller's verhaal was gewoon ordinaire spam en daar reageerde AMCF op.jdouwes schreef:@amclassic-fan: volgens mij bedoel jij freddykeller zijn verhaal en heeft marchisiocorsa het over mijn post..
Marchisio wilde gewoon een puntje maken omdat wij hem een paar keer hebben teruggefloten mbt spam.
Nu graag idd weer ontopic, discussie kan in Forumbeheer.
Less is bore