zien er mij de lichtste uit - waar kan je deze krijgen?poets schreef:extralite hyperclinch wielen 1150 gr 899€
ervaringen met deze wielen??
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
En ook het minst betrouwbaar en het minst stijf. Punt is gewoon dat als je lichter wil van C24 of bijv Fulcrum Racing 0 je behoorlijke concessies moet doen qua stijfheid, betrouwbaarheid en vaak ook nog aerodynamica.cva schreef:zien er mij de lichtste uit - waar kan je deze krijgen?poets schreef:extralite hyperclinch wielen 1150 gr 899€
ervaringen met deze wielen??
zeker een optie, thanks. is er iets geweten over de stijfheid van deze wielen?roy73 schreef:American classic magnesium clincher niks voor je? 1108 gr. en € 899, -. Leverbaar vanaf januari, veltec is/wordt de distributeur
Er zijn hier al wat suggesties gegeven, maar ik denk dat we afdwalen. Er wordt nl. meer en meer geantwoord in functie van LICHTST. Maar oorspronkelijk vroeg je ook BEST. En de remrand moet alu zijn... Die drie dingen (lichtst, best, alu) gaan dus niet samen in 1 wielset. Misschien moet je eerst eens aangeven wat je nog ziet zitten als bovenste gewichtslimiet voor de wielen.cva schreef:Ik ben op zoek naar de beste (lichtste) klimwielen.
Vereiste is wel dat er een alu remrand is - als er users zijn die ervaring hebben met carbon remranden in de bergen, laat ook maar weten. mij zegt het niets - zeker niet met wat regen in de afdaling + snelle slijtage remblokken... alu remrand lijkt me net iets betrouwbaarder.
Magnesium velgen, als dat maar goed gaat hier in ons vochtige landjeroy73 schreef:American classic magnesium clincher niks voor je? 1108 gr. en € 899, -. Leverbaar vanaf januari, veltec is/wordt de distributeur