Nieuw Frame of Nieuwe Fiets? the winner is Storck!
-
- Forum-lid
Volgens de fietsenmaker was er maar één topwiel (in de prijsklasse tot 600 dan) de Campagnolo Eurus. Dat vind ik voor nu even te veel. Bij de wielsets tot 350 euro vraag ik me af of ik er veel op vooruit ga qua gewicht.
Zonda's zijn een stuk voordeliger. Je kunt natuurlijk ook altijd een tijdje op je oude wielen blijven rijden. Ben zelf erg gecharmeerd van Storck, volgens mij een heel goede koop en een grote verbetering.. ben benieuwd naar de foto's.
-
- Forum-lid
Dit is 'm dan, De Storck Scenario C1.1. Helaas nog maar 1 rondje buiten op gedaan, fietst heerlijk! Nu de wielen nog.
Uploaded with ImageShack.us
-
- Forum-lid
Je FM heeft gelijk, campa Eurus zijn top wielen ; mooie fiets geworden, suc6
Mooi fietsje geworden!koekkiejakkie schreef:Volgens de fietsenmaker was er maar één topwiel (in de prijsklasse tot 600 dan) de Campagnolo Eurus. Dat vind ik voor nu even te veel. Bij de wielsets tot 350 euro vraag ik me af of ik er veel op vooruit ga qua gewicht.
Campa Zonda doet helemaal niet zoveel onder voor Eurus, is de top in de prijsklasse daaronder.
Iets zwaarder (73g), andere (RVS i.p.v. alu) spaken en iets mindere afdichting in de naven.
Bij Hopmans nu voor 280,=
+1.loos schreef:Mooi fietsje geworden!koekkiejakkie schreef:Volgens de fietsenmaker was er maar één topwiel (in de prijsklasse tot 600 dan) de Campagnolo Eurus. Dat vind ik voor nu even te veel. Bij de wielsets tot 350 euro vraag ik me af of ik er veel op vooruit ga qua gewicht.
Campa Zonda doet helemaal niet zoveel onder voor Eurus, is de top in de prijsklasse daaronder.
Iets zwaarder (73g), andere (RVS i.p.v. alu) spaken en iets mindere afdichting in de naven.
Bij Hopmans nu voor 280,=
Ik ben vorig jaar ook van Vento's naar Zonda's gegaan, en het is echt een stevige stap vooruit. Echt wel de moeite voor 280 euro.
Mooie fiets verder! Iets langer balhoofdbuis had gemogen (of minder spacers), maar misschien pas je het aantal spacers tzt wel aan als je een tijdje gefietst hebt.