Ben benieuwd of het probleem is opgelost. Ik vrees dat ik ook een "drilboor-rol" heb...cyn0 schreef:Sinds een maand of wat maakt mijn antares ook veel herrie.
Heb vandaag nieuwe lagers gehaald en zal ze morgen monteren, hoop dat het kabaal dan weg is want hij was eerst heerlijk stil!
Meer info volgt.
Tacx Antares Rollenbank/ Drilboor
Met dit weer raak ik de rollen niet aan, maar ik kamp nog steeds met hetzelfde probleem. Heb de roller via marktplaats gekocht en pas na enkele weken kreeg ik last van de drilboor.dnns schreef: Ben benieuwd of het probleem is opgelost. Ik vrees dat ik ook een "drilboor-rol" heb...
Heb ook geen idee wat er mis mee is...
Gezelligheid kent geen tijd
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ikheb er ook een.
Less is bore
Zo hij is weer stil!
Had eerst alleen de lagers van de achterste twee rollen vervangen, maar er kwam af en toe toch nog wat herrie van de voorste rol.
Even geen tijd gehad om lagers van voorste rol te vervangen maar daar zitten nu inmiddels ook nieuwe lagers in,
Rollenbank loopt weer netjes nu.
Had eerst alleen de lagers van de achterste twee rollen vervangen, maar er kwam af en toe toch nog wat herrie van de voorste rol.
Even geen tijd gehad om lagers van voorste rol te vervangen maar daar zitten nu inmiddels ook nieuwe lagers in,
Voor jullie info ik heb i.i.g. wel een eerste reactie op het volgende bericht gehad. Ik had denk ik alleen beter in het nederlands kunnen typen , want het was al het Nederlandse service center.....
Dear mr/ms,
About a month ago i've bought a flow t2200 it works fine except for one problem. When the velocity of my wheel increases it makes a "hammer drill like" vibration. I've already tried putting some insulation under the trainer but this isn't the solution. Could it be that there is something wrong with the bearings?
best regards, Onno
De Reactie:
Hello,
Tis is possible. Please contact the service center in your country.
http://www.tacx.com/nl/service/adressen ... enters.dot" onclick="window.open(this.href);return false;
Vriendelijke groeten / Kind regards,
ICC
Dear mr/ms,
About a month ago i've bought a flow t2200 it works fine except for one problem. When the velocity of my wheel increases it makes a "hammer drill like" vibration. I've already tried putting some insulation under the trainer but this isn't the solution. Could it be that there is something wrong with the bearings?
best regards, Onno
De Reactie:
Hello,
Tis is possible. Please contact the service center in your country.
http://www.tacx.com/nl/service/adressen ... enters.dot" onclick="window.open(this.href);return false;
Vriendelijke groeten / Kind regards,
ICC
Als je helemaal kapot zit, dan is het tijd om nog een tandje zwaarder te schakelen.
Tenzij er iemand met een tacx naast je woont, dan valt er niet veel te slapenFoonpet schreef:Was van plan er 1 aan te schaffen...maar daar ga ik nog een nachtje of 6000 over slapen.
Als je helemaal kapot zit, dan is het tijd om nog een tandje zwaarder te schakelen.
Met de Kerst verblijde de Fururumshop (garantie) mij met een paar nieuwe rollen. Na drie ritjes van een uur nog geen drilboor.
Jammer dat Tacx niet bekend maakt wat er mis is met die dingen. Dat zou een heleboel narigheid kunnen besparen.
Jammer dat Tacx niet bekend maakt wat er mis is met die dingen. Dat zou een heleboel narigheid kunnen besparen.
Straks weer lekker crossen
Waar heb je de lagers vandaan gehaald?cyn0 schreef:Zo hij is weer stil!