Felt
-
- Forum-lid
Ben al een tijdje op zoek naar een verkooppunt/winkel voor Felt fietsen. Weet dat Bike Zone ooit enkele tijdritmodellen had, maar verder niet.
Vooral de F1 en DA tijdritfiets hebben mijn voorkeur.
Dankzij het "nieuwe" forum mijn vorige account kwijt.
Je kunt is gaan kijken bij EPBike in Zeist.GBJ Hillman 2 schreef:Ben al een tijdje op zoek naar een verkooppunt/winkel voor Felt fietsen. Weet dat Bike Zone ooit enkele tijdritmodellen had, maar verder niet.
-
- Forum-lid
gerundium schreef:Je kunt is gaan kijken bij EPBike in Zeist.GBJ Hillman 2 schreef:Ben al een tijdje op zoek naar een verkooppunt/winkel voor Felt fietsen. Weet dat Bike Zone ooit enkele tijdritmodellen had, maar verder niet.
Oke, bedankt voor de tip.
Dankzij het "nieuwe" forum mijn vorige account kwijt.
- thestudent
- Forum-lid HC
Dat zijn de trainingswielen die de ploeg nog over had denk ik. Ze zullen wel de gewone nieuwe sets dura ace wielen krijgen voor de wegraces.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Hier iemand ervaring met de Felt B16? Ik ben voornemens er één aan te schaffen.
B16 is het "instap" carbon model van de Felt tijdrit/triathlonfiets. Prima prijs/kwaliteit en je kan tzt de "goedkope" eigen Felt onderdelen vervangen door betere evenals een setje hoge wielen.kc82 schreef:Hier iemand ervaring met de Felt B16? Ik ben voornemens er één aan te schaffen.
Zeker een aanrader.
Als laatste starten en dan door niemand ingehaald worden is goed voor de moraal.
Met de onderdelen komt het wel goed. Heb nog wat dura ace en tijdritonderdelen liggen en een setje 50mm carbon velgen. Ik was meer benieuwd naar wat gebruikerservaringen, met name in de triathlon.jiwitri schreef:kc82 schreef:Hier iemand ervaring met de Felt B16? Ik ben voornemens er één aan te schaffen.
quote]
B16 is het "instap" carbon model van de Felt tijdrit/triathlonfiets. Prima prijs/kwaliteit en je kan tzt de "goedkope" eigen Felt onderdelen vervangen door betere evenals een setje hoge wielen.
Zeker een aanrader.