Rose XEON-RS goed alternatief?
iets van 100 gram als je een beetje rondstruint op het weightweenies forum
De één is een stylist, de ander knakt gewoon z'n fiets in tweeën
LRTV Swift
LRTV Swift
- thestudent
- Forum-lid HC
Een beetje witte lak op je frame scheelt inderdaad ongeveer 100gram. Maar ik ben er vandaag geweest en ze hadden geen xeons staan. . Verder wel nog even gekeken naar de crossers met schijfremmen en de nieuwe modellen bij de mtbs. Maar volgens mij is het xeon rs frame redelijk wat lichter dan het gewone pro rs frame. Volgens mij is het trouwens niet zozeer een opvolger en blijven volgend jaar beide modellen in ieder geval naast elkaar bestaan.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid
Vreemd, ik heb ROSE vandaag gemaild. Tegen mij zeiden ze dat er twee XEONs in de winkel staan... Dus dat klopt niet?
Als de XEON en de PRO-RS naast elkaar blijven bestaan, wat zouden dan de belangrijkste verschillen zijn? Ik bedoel, wanneer koop je de één en wanneer de ander? Lastig om er eentje te bestellen als ze de XEONs ook niet in de winkel hebben staan. En het criterium 'de mooiste' ... schoonheid is niet de beste raadgever.
Levertijd heb ik ook nog in de mail naar gevraagd: vanaf januari zijn ze leverbaar.
Als de XEON en de PRO-RS naast elkaar blijven bestaan, wat zouden dan de belangrijkste verschillen zijn? Ik bedoel, wanneer koop je de één en wanneer de ander? Lastig om er eentje te bestellen als ze de XEONs ook niet in de winkel hebben staan. En het criterium 'de mooiste' ... schoonheid is niet de beste raadgever.
Levertijd heb ik ook nog in de mail naar gevraagd: vanaf januari zijn ze leverbaar.
-
- Forum-lid
Ben er vrijdag geweest. Er staan idd twee XEONs in de winkel, een zwarte en een witte. Mooie stoere fietsen. De XEON is de opvolger van de PRO-RS; deze verdwijnt op termijn. Ik heb nog gevraagd naar de levertij van de XEONd, ze schijnen 'm pas in week 8-10 kunnen leveren, dus eind feb - half maart. Vind ik wel vreemd, want op de website staat half - eind januari.
Heeft iemand iets anders gehoord?
Heeft iemand iets anders gehoord?