Vandaag gefietst in 2012
Prettig nieuw jaar.
Vandaag een lekker rondje gefietst, het weer werkte redelijk mee met een beetje mot regen aan het eind.
Alles zeer goed op één lekke band halverwege na. Midden in Sleeuwijk voor eenwoning mijn achterwiel verwijderd en de binnenband eruit gehaald en vervangen, vanuit de woning werden mijn acties nauwlettend gade geslagen door pa en ma en de kids. Het lek was verzaakt door een stukje bruin glas, de resten van een kapot gegooid bierflesje?

Het mooiste was nog wel dat ik 10 km voor het eind weer glas door glas ben gereden, gelukkig resulteerde sit niet gelijk in platte band alleen bij aankomst bij de schoonfamilie had ik wel een fluitend voorbandje en ook deze was het gevolg van een bruine glazen splinter.
Ach morgen even weer een nieuw binnen bandje halen of de anderen maar plakken.
Vandaag een lekker rondje gefietst, het weer werkte redelijk mee met een beetje mot regen aan het eind.
Alles zeer goed op één lekke band halverwege na. Midden in Sleeuwijk voor eenwoning mijn achterwiel verwijderd en de binnenband eruit gehaald en vervangen, vanuit de woning werden mijn acties nauwlettend gade geslagen door pa en ma en de kids. Het lek was verzaakt door een stukje bruin glas, de resten van een kapot gegooid bierflesje?

Het mooiste was nog wel dat ik 10 km voor het eind weer glas door glas ben gereden, gelukkig resulteerde sit niet gelijk in platte band alleen bij aankomst bij de schoonfamilie had ik wel een fluitend voorbandje en ook deze was het gevolg van een bruine glazen splinter.
Ach morgen even weer een nieuw binnen bandje halen of de anderen maar plakken.
enjoy the ride
Vanmiddag de eerste 48 (uur) kilometer neergezet in 1 uur 40. De rit begon redelijk droog maar al snel miezerde het en na 20 kilometer was er toch wel sprake van een stevige bui die aanhield tot thuiskomst. Ook stond er een redelijke wind maar eigenlijk vond ik het wel prima. Wellicht was het fijner geweest als ik mijn achterspatbord niet vergeten was te monteren maar ach.. die bijna warme temperatuur maakte veel goed.
Winters zonder vorst zijn zoveel beter
Winters zonder vorst zijn zoveel beter

Laatst gewijzigd door Focus op 03 jan 2012 00:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Vanochtend afgetrapt met een kort rondje van 52 km door het Westerkwartier. Na bijna 2 maanden van inactiviteit viel m'n conditie me niet tegen. Het enige minpuntje van de rit was de enorme hoeveelheid glas die overal lag. Gelukkig niet lek gereden (voor zover ik weet). Lang leve de Conti's!
De aftrap dit jaar met dochterlief gedaan. Stond langs de Rotte een frisse wind maar zelden zal ik met zo weinig kleding op 2 januari hebben rond gefiets.
Met zo'n puber ga je niet te ver en goed 40km was een mooi begin. Nu lekker koffie!

Met zo'n puber ga je niet te ver en goed 40km was een mooi begin. Nu lekker koffie!

Omdat het té mooi weer was om niet te fietsen ben ik maar weer op pad gegaan. Stevig W windje wel, maar verder droog. Via Dokwerd langs 't Van Starkenborghkanaal naar Strobos gereden. Vanaf daar via Surhuisterveen, Opende, Drachten, Marum, Niebert, Tolbert, Oostwold en Hoogkerk weer naar Groningen. Goed voor 80 km 

Het was inderdaad mooi fietsweer. Ben blij dat ik deze dag nog vrij had genomen, maar nadat ik er op 1 jan om +/- 6 uur in lag en daarna ong 4 uurtjes geslapen had was uitslapen vandaag wel welkom 
Heb in ongeveer 4 uur 109km gefietst via de Posbank. Het was lekker om de benen even te testen en de wat energie te verbranden.

Heb in ongeveer 4 uur 109km gefietst via de Posbank. Het was lekker om de benen even te testen en de wat energie te verbranden.

-
- Forum-lid
Ik neem aan dat je 48 kilometer bedoelt?Focus schreef:Vanmiddag de eerste 48 uur neergezet in 1 uur 40.
Heel scherp, ik zal het even aanpassen 
Vanmorgen even gespijbeld omdat het wel erg mooi weer werd. Tochtje van 64 kilometer en ook hier was een behoorlijk stevige wind. Opvallend veel wielrenners gezien in tegenstelling tot de afgelopen week.

Vanmorgen even gespijbeld omdat het wel erg mooi weer werd. Tochtje van 64 kilometer en ook hier was een behoorlijk stevige wind. Opvallend veel wielrenners gezien in tegenstelling tot de afgelopen week.
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Gewon weer woon-werk Stevig windje al vanochtend... dat belooft wat voor vanmiddag. #zinin 

BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
Idem hier, ik was net even buiten en het was al moeilijk om tegen de wind in te lopen.depoldertoerist schreef:Gewon weer woon-werk Stevig windje al vanochtend... dat belooft wat voor vanmiddag. #zinin
Dus een grote uitdaging vanmiddag.