Spier opwarmer
Klinkt als een chondropathie van het kraakbeen van de knieschijf. Is een irritatie van het kraakbeen achter de knieschijf. Daar helpt inderdaad geen zalfje voor. Door rustig te beginnen met fietsen met een licht verzet krijg je door wrijving een temperauurstijging en daarmee een afname van de weerstand van het kraakbeen achter de knieschijf. Het enige wat miscchien kan helpen is het slikken van glucosamine voor kraakbeenherstel. Of het helpt is afwachten. Medici adviseren om te slikken gedurende 3 maanden, helpt het dan doorgaan, zo niet dan kan je ermee stoppen.
Geef graag toe als ik ongelijk heb, maar dat komt eigenlijk nooit voor.
Dus ik kom er nu 20 jaar na dato achter dat ik alle in jeugdcategoriën en bij de nieuwelingen voor Jan met de Korteachternaam stankpoten had. Laat staan de brandende pijn bij het afwassen van de dikke lagen Sportsbalm Medium of Hot. Ik heb vorig jaar nog een nieuwe pot gekocht omdat ik geen beenstukken wil(de) kopen. (Wie trekt er nu van die dingen aan als je je benen kan insmeren)
Ik ben benieuwd welke achterhaalde ideeën ik nog meer heb. hahahah
Ik ben benieuwd welke achterhaalde ideeën ik nog meer heb. hahahah
2019 Apex Sharp
2021 Apex Flare
2021 Apex Flare
- superrose
- Forum-lid
- Contact
smeren is een ritueel, dus het is nooit voor Jan
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
En ook dat is alweer een enigzins achterhaalde diagnoseceon schreef:Klinkt als een chondropathie van het kraakbeen van de knieschijf. Is een irritatie van het kraakbeen achter de knieschijf.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
-
- Forum-lid
Een laagje vettigheid kan wel helpen om warmte vast te houden en water af te stoten.
Ik gebruik neutrale palmolie.
Ik gebruik neutrale palmolie.
Oke. En wat is volgens jou dan de naam voor dit soort aandoeningen ?scepticus schreef:En ook dat is alweer een enigzins achterhaalde diagnoseceon schreef:Klinkt als een chondropathie van het kraakbeen van de knieschijf. Is een irritatie van het kraakbeen achter de knieschijf.
"Anterior knee pain"
Er blijikt geen 1:1 relatie te zijn tussen de staat van het kraakbeen en de ervaren pijn en beperkingen.
Aardig artikel
Er blijikt geen 1:1 relatie te zijn tussen de staat van het kraakbeen en de ervaren pijn en beperkingen.
Aardig artikel
Hetzelfde als a-specifieke lage rugklachten. Omdat de oorzaak niet eenduidig vast te stellen is geven we er maar een diagnose aan in algemene termen. Maar wat is jouw mening in deze casus. Wat voor diagnose zou jij er op kunnen plakken ?scepticus schreef:"Anterior knee pain"
Aardig artikel
Zonder eerst onderzoek gedaan te hebben kan ik er ook weinig over zeggen.
Startpijn verwacht je vooral bij een 'itis' beeld.
Ik zou eens een ervaren (sport)fysiotherapeut raadplegen.
Startpijn verwacht je vooral bij een 'itis' beeld.
Ik zou eens een ervaren (sport)fysiotherapeut raadplegen.