Welke witte schoenen zijn breed?
havana schreef:Zowel Northwave als Specialized vallen in de categorie breed.
Oh ja?scottpch schreef:Northwave en Specialized vallen breed uit.
Over Northwave kan ik niet oordelen, Specialized wel.
Volgens mij geldt het "breed uitvallen" niet (of in ieder geval in mindere mate) voor de Specialized S-works familie.
Ik heb serieus smalle voeten en ben dol op mijn Sidi's.
Daarnaast heb ik 2 paar Specialized S-works en die zijn mij zeker niet te breed.
Mag best een beetje pijn doen.
Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba
Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba
Ik heb geen ervaring met de S-works familie, wel met de BG Pro, die Daniël ook heeft.
- plantagenet
- Forum-lid
Ik heb redelijk brede voeten en rijd op Gaerne Aktions. Zeker geen high-end maar wel goed passend. Met name de 'ruimte' bij de tenen voelt erg prettig.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
Bedankt voor de tip. Alleen de kortingen van 15% spreken me niet direct aan, dan kan ik beter in een fysieke winkel kopen namelijk. De G.Fora hebben ze hier ook niet, is trouwens een oud model..loos schreef:http://www.all1sport.com/ct/shop/pages/ ... anguage=en" onclick="window.open(this.href);return false;lvgh schreef: Een specifieke webshop?
edit: taal op engels gezet

- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb voor de atb wel de sworks schoenen van 2010. Die vallen iets smaller dan de Pro maar zeker nog breder dan Sidi.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Nou ga dan maar eens in NL naar de winkelprijzen kijken, dan zie je dat de adviesprijzen in Italie ook lager zijn.lvgh schreef:Bedankt voor de tip. Alleen de kortingen van 15% spreken me niet direct aan, dan kan ik beter in een fysieke winkel kopen namelijk. De G.Fora hebben ze hier ook niet, is trouwens een oud model..De nieuwe designs bevallen me minder.
Zo kost de G. Mythos plus (die ik bezit) in NL in de winkel 300 euro, in de italiaanse webshop 224.
Als het design je niet aanspreekt (volgens mij wil je klassieker), dan zou je ook nog naar Fizik kunnen kijken, super schoen, en valt even breed.
Je maat zal vermoedelijk een maat kleiner zijn dan bij andere merken.
Succes!
Ik heb zelf redelijk brede voeten (Sidi is te smal, Shimano past bij mij redelijk goed) en ik heb nog geen schoenen aangehad die zo lekker zaten als Mavic.
Ik heb nu de Mavic Pro Road, maar ook de iets meer high-end zxellium is in het wit te krijgen. Je zit wel altijd vast aan gele accenten.
Ik heb nu de Mavic Pro Road, maar ook de iets meer high-end zxellium is in het wit te krijgen. Je zit wel altijd vast aan gele accenten.
Koga Miyata Road Racer \'98
Red Bull Pro SL 4400 \'10
Red Bull Pro SL 4400 \'10
Bedankt aan iedereen voor het meedenken en de suggesties. Fiziks heb ik nog wel overwogen maar ik wist van Bike Motion dat ik de glimmende straps me niet konden bekoren. Hoewel de Gaernes me optisch het best bevallen las ik gemengde commentaren over de breedte van de schoen. Vanwege mijn eendenpoten is 'wat breder dan Sidi' onvoldoende
Ik kon ze in de buurt helaas nergens passen. Ook een dealerlijst is onvindbaar. Op Ebay stond een nieuw paar voor een schappelijke prijs maar de Italiaanse verkoper wil niet internationaal verzenden. De Northwave Evolution werd door diverse bronnen smaller genoemd dan het 2011 topmodel Aerlite SBS. Daarover veel bronnen die unaniem spreken van een brede leest. Ik heb daarom de gok gewaagd en met een mooie korting de Aerlites online besteld.

Specialized is smaller dan Northwave hoor. Sidi is nog smaller (mega uitvoeringen uitgezonder) en Gaerne is weer iets breder dan Sidi.havana schreef:Zowel Northwave als Specialized vallen in de categorie breed.
Shimano is vergelijkbaar met Spezialized.
Voorheen Tommeke14