Klinkt weer als een erg leuke trip! Die cyclo staat ook nog op mijn lijstje, het punt is dat het zo ver weg is... Met het vliegtuig is eigenlijk wel een goed idee. Ik ben benieuwd naar het verslag en de foto's!bottecchia schreef:Voor mij zal het een kort tripje worden. Eigenlijk had ik me vrij impulsief aangemeld voor die loting maar toen ik eenmaal werd verrast met de bevestiging heb ik besloten om ook gewoon te gaan want het lijkt me echt een geweldig evenement. Ik vlieg op donderdag heen en ga op zondag alweer terug. Eigenlijk te kort voor die streek maar dat doe ik liever een keer over met een leuk groepje. Dat neemt niet weg dat ik een paar stevige plannen heb gemaakt:
Donderdagochtend vliegen op Toulouse. Dan met de huurauto naar het hotel aan de Franse kant van de Pyreneëen en gelijk de Tourmalet op rijden!
Vrijdagochtend bij normaal weer wil ik Cirque de Troumouse doen en mezelf kennende doe ik Gavarnie er ook bij want die ligt er naast. Dan door naar Sabinanigo om de startpapieren op te halen.
Zaterdag volledig uitgerust aan de start van Quebrantahuesos.
Zondag beetje foto's schieten in de omgeving en 's avonds weer naar huis.
Nog een tip voor de zondag: als je er tijd voor hebt ga dan naar Torla, dan kun je het nationaal park Ordesa bezoeken. Vanuit Torla kun je met een bus naar de vallei en daar kun je schitterend wandelen en foto's maken. Die 'bottenbreker' kun je daar nog wel tegenkomen...